{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Manglende TÜV på THansen sæt til Polo
  • #1   16. aug 2007 har en tüv på en tysk 40/40 mener jeg..

• #2   16. aug 2007 Mener desværre at de kun vil have den fra THansen, da der er nogle numre der skal stemme, eller er det bare mig? Men tak for hjælpen i hvert fald.

• #3   16. aug 2007 hva mærke er det???

• #4   16. aug 2007 Nu står der jo ikke Thansen på den smiley

Det er da slet ikke sikkert de opdager det..
    De opdagede ikke min, før jeg nævnte den..
    Og han bad mig bare skaffe en TUV, så fik en af min ven,på en helt anden en.. smiley

Så tror nu ikke de tjekker det store, udover at det selvfølgelig er en TUV - som passer på din model.

• #5   16. aug 2007 hmm, tror det afhænger mege af ham synsmanden om den blir studeret eller ej...

sidste gang jeg var til syn blev jeg beordret til om syn fordi jeg ikke havde nogle tüv-godkendelsespapirer til mit rat med til syn... jeg kørte så hjem efter dem og da jeg kom tilbage og ville vise alle mine godkendelser gloede han bare på mig og spurgte om jeg forventede han gloede alle papirer igennem? så sagde jeg at der hvor der var sat et kryds var den linie der galt for min bil og han sagde ok og godkendte uden at se på dem...

og da min makker manglede papirer til sine fjedre kunne han ringe til butikken de var købt i og blev henvist til en side på nettet hvor han kunne downloade den godkendelse... måske du også kan det med din???

Kommentér på:
Manglende TÜV på THansen sæt til Polo

Annonce