BilXperten i Valby {{forumTopicSubject}}
Jeg vil advare alle mod at købe dæk og fælge i BilXperten på Gl. Køge landevej.
Jeg har i god tro købt nogen AEX Exite dark i November 2006 i str. 215*18*35 og fik til min skræk konstateret at de var ulovlig i fobindelsen med et syn.
I først omgang anerkendte de fejlen hvorpå de tilbød at dreje af fælgene dette blev gjort men den kunne stadige ikke synes og heller ikke hos en syns mand de anbefalede.
Efterfølgende hørte jeg ikke noget i 3 uger hvorpå jeg kontaktede dem - de besluttede at de ville erstatte fælgende med nogen der kunne godkendes - Så skulle man tro at denne sag var løst.
Nej de besluttede at jeg skulle betale delvis for fælgende idet de returnede fælg var brugte. Beklager det er ikke accpetabelt de har solgt nogen fælg som ikke var lovlig fra alt start.
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Biler: 4 Emner: 8 Svar: 300
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 37 Svar: 1.357
feb 2005
Følger: 35 Følgere: 34 Biler: 4 Emner: 54 Svar: 2.648
nov 2005
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 7 Svar: 96
okt 2007
Følger: 1 Svar: 1
Jeg hedder Kristian Holm som ejer BilXperten, vi to har talt samme en gang, men ellers har du talt med min bestyrer af butikken. for lige alle skal få historien fra to sider.
1. gang hvor du bestiller fælgene oplyser vi at vi anbefalder 17" til din toyota! du vil meget gerne have 18" så det hjælper vi med, ved at bestille dem special til dig, når man gør det, er det ikke altid det bliver rigtigt første gang, derfor tilbød vi dig også at få dem specielt tilpasset til dig bil, ligesom hvis man for skrædersyet et jakkesæt... det gjorde vi så for dig, uden det kostet dig 1,-, efter dette var du helt vild for at din bil skulle kunne gå gennem syn, hvilke vi også klaret for dig, men da syn manden skulle til at godkende det, sagde du til ham at du for en sikkedheds skyld ville køre forbi politiet for at sikre dig alt var 110% iorden, vi kender syns manden og alt var kun 99% iorden, da 18" sidder meget yderligt på denne bil, med tanken om at miste sit job, ringet han mig op, og fortalte, han var nød til at lade dig kører uden at kunne gøre det færdigt!
2. selv du allerede fra starten var blevet oplyst at 18" ikke passet optimalt, vil jeg gerne indrømme at en ansat som ikke er ansat mere havde lavet en fejl, ved at sælge dig en fælg som er 8" i breden, når 7,5 eller 7" ville havde været bedre, derfor beslutter vi os til at tilbyde dig at vælge et nyt sæt! hvilke du meget gerne vil !
3. det nye sæt fælge kommer hjem, og vi afmonterer dækkende fra dine gamle fælge, da vi opdager at 3 af dine fælge er ødelagt af kantstens parkeringer, vi fortæller dig at vi er nød til at købe nye fælge, eller rep. de gamle, og denne omkostning bliver din, det bliver det sidste vi høre til dig, da du smider røret på mens vi forklare det i telefonen...
dine nye fælge står klar så snart vi modtager de gamle retur som næste nye, der skal bare ikke være hakke i dem! eller du betaler det oplyst beløb for rep..
håber alle i syntes dette er fair service, og hvis ikke skal i nok ikke handle hos os så...
Kristian Holm
BilXperten i Valby