{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

Hva kan min stylede Avensis sælges for {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg går og overvejer at sælge min Avensis.

Dette er ikke et forsøg på at sælge bilen her i forummet som man jo ikke må, kun et forsøg på at finde ud af hvad jeg kan få for den ved en eventuel handel.

Bilen har alt indenfor styling, ekstraudstyr og stereoanlæg, endda for temmelig mange penge.

Jeg er klar over at prisen vil afhænge rigtig meget af om man kan finde den rigtige køber, hr og fru Jensen vil ikke give en krone ekstra for styling og anlæg.

Hvad vil sådan en fætter kunne indbringe i privat handel?

Lidt info om bilen:

Toyota Avensis Sol fra 1998, 1,8 liter, 110 HK, desværre med 300.000 km på uret.

Aircondition
Cruise control
Clifford alarm med personsøger og remote start

Skal synes til sommer

Super lækkert anlæg til 50.000 kr der spiller suverænt godt og er opbygget efter alle kunstens regler indenfor konkurrence bilstereo

18" sommer alu
16" vinter alu
Koni støddæmpere
Sænket 65 mm foran og 45 mm bagi
Sideskørter, front og bagspoilere, hækspoiler og tagspoiler
Tonede ruder
Xenon

Billeder kan ses på
http://www.teamdigital.dk/billed_bil_kenth.shtml
http://www.teamdigital.dk/billed_stereo_kenth.shtml

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hva kan min stylede Avensis sælges for
  • #1   30. okt 2007 Hvis det var mig havde jeg pillet anlæget ud, du vil jo aldrig kunne få halvdelen af de penge hjem på det, selv om det ikke er Hr o Fru Jensen du sælger til.

• #2   30. okt 2007 Til Henrik K

Det er jeg godt klar over.

Men hvis jeg gør det, skal jeg bruge en masse tid på at pille det ud, købe nye dørbeklædninger og en masse andet for at føre bilen tilbage i original stand.

Endvidere skal jeg have besværet med at få solgt hele anlægget som enkeltdele

• #3   30. okt 2007 bruge det i din næste bil? smiley

• #4   30. okt 2007 I den bil jeg har planer om at købe i stedet er CD / Radioen desværre kombineret med styreningen af bordcomputeren, airconditionen og meget andet, desuden er der ingen line udgang på den, så det er mere eller mindre slut med fedt anlæg

• #5   30. okt 2007 hvor der er vilje er der vej.. Hvilken bil er den nye så?

• #6   30. okt 2007 Jeg vil tro du kan forvente omkring 85-90k for den, hvis du sammenligner med hvad en standard koster og så der er lavet ved din.

• #7   30. okt 2007 I øjeblikket overvejer jeg en Peugeot 407, 2.0 liters diesel i stedet.

Knapperne til bl.a. at navigere rundt i bordcomputerens menu sidder i selve den del hvor radioen også sidder, så hvis man hiver radio-delen ud er det slut med at betjene bordcomputeren overhovedet.

Jeg er under alle omstændigheder også ved at være for gammel til alt det bilstereo (o;

Endvidere synes jeg det er synd at splitte anlægget i atomer og sælge det enkeltvis, så hellere finde en køber der vil sætte pris på at have et rigtig fedt anlæg. (selv om det måske kan blive svært)

• #8   30. okt 2007 Din Avensis er bare for fed Kenth.....

Start da med at forlange 100K for den, eller 90K ved hurtig handel smiley

• #9   30. okt 2007 Tak Vatslav

Jeg har nu rent faktisk god tid til at vente på at finde den rigtige køber, så det haster ikke.

Dette er jo en kæmpe fordel når man skal sælge en forholdsvis speciel bil, som der sikkert ikke er så mange købere til, hvis man gerne vil have en fornuftig pris for den

Kommentér på:
Hva kan min stylede Avensis sælges for

Annonce