Hjælp til Saxo {{forumTopicSubject}}
Ohøj folkens :o)
Har lige brug for lidt hjælp.
Har en Citroën Saxo fra 1997.
Har lige investeret i Angeleyes-forlygter fra Carlab. Men efter, monteringen viser det sig, at de org. blinklysfatninger, ikke passer ind i forlygterne (Hvilket jeg jo i god tro, gik og håbede)
Jeg har ringet til Carlab, men det fik jeg ikke meget ud af, de anede i og for sig ikke hvad jeg snakkede om, og de viste sig lidt med attituden "Well mate, det er egentligt ikke vores problem"
Jeg ville egentligt bare lige høre, om der er nogen, der har oplevet lidt det samme - og om, hvilke fatninger, i har fået fat på - så jeg ikke skal ud og afprøve 20 forskellige.
Det skal lige siges, der på ingenmåde er gjort opmærksom på, fra Carlab's side, at man skal have nye fatninger, og om ikke andet - der er slet ingen med i forsendelsen. Ikke engang en vejledning (Så er det da godt man har LIDT teknisk forståelse)
De fleste folk jeg har snakket med, har da opfordret mig til at lave en "lappe-løsning" ved selv at modificere fatningen en smule. Men for det først - Sys jeg det er tåbeligt - og for det andet BURDE der være en fatning som passer.
I de org. fatninger, er der en "ekstra plast-krans" på ca. 5-6 mm som sidder i vejen ...og et par "tapper" som, er for små, så den kan sidde ordentligt.
Håber der er nogen der kan være behjælpelige, eller ihvertfald komme med en idé til hvad man kan gøre.
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 42
Det er selve fatningen
apr 2007
Bare så der ikke skal opstå misforståelser. Det er selve, Plastikholderen til selve pæren. jeg mangler.
Og lave en fusker-løsning på den måde, med kabelskoene blir ikke godt, det kan jeg ikke tro
apr 2007
Den org. passer ihvertfald IKKE ind på de nye lygter, hvilket irriterer mig G.R.Æ.N-seløst !!!
Og tilmed, at de padder i Carlab ikke engang vil være behjælpelige...
Hmm, må da uden tvivl, være flere der har stået eller står i samme situation?
apr 2007
Hjælp til Saxo