{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.393 visninger | Oprettet:

Rørhale montering {{forumTopicSubject}}

Hey!

Jeg ved godt det er lidt Thansen agtigt, men da jeg ikke kan tune min bil alligevel uden at blive overfaldet af forsikringsselvskabet, gider jeg ikke købe en stor potte og smide på, så jeg sætter bare en ny og pænere udstødning på, alså en eller anden rørhale.

Men mit spørgsmål er så: Min udstødning pejer nedaf, kan man købe et monterings rør nogen steder således at den bliver drejet op af? Jeg kan desværre ikke svejse osv selv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rørhale montering
  • #1   17. dec 2004 Hey Kim

    Hvis du alligevel ikke gider at ofre penge på en komplet udstødning, hvorfor køber du så ikke T-hansen´s bagpotter? De er faktisk ret billige, og så får du også en federe bagpot.

    Men mht. Rørhalen. Så vidt jeg ved så skal du skære udstødningen lige da der ikke findes en form for "adaptor" til det.


  • #2   17. dec 2004 Der er flere rørhaler der er lavet til biler med en udstødning der peger nedad... Du skal ikke save af din udstødning for at få en anden rørhale...


  • #3   17. dec 2004 Okay. Det er bare den forståelse jeg har fået pga. F.eks. En Bravo udstødning peger MEGET nedaf.

  • #4   17. dec 2004 Fiat laver en original. Den fås i sort og crom.
    Min er sort... Min Remus er netop udskiftet, og jeg kører med alm. udstødning indtil det nye år, hvor jeg sætter en Novitec udstødning på Brava'en smiley
    http://www.fischer-streton.dk/images/brava/jpg/image15.jpg

    Det ser ikke godt ud, men det er anderledes end originalt...


  • #5   17. dec 2004 Hey... T. Hansen har faktisk bagpotter på tilbud i den her måned til 500 så vidt jeg husker. Og for en kæmpe afgang ved T. Hansen kommer du nemt af med 200...
    Men, hvis du kun vil have en rørhale på, har den kære T. Hansen det også...
    Jeg stod og kiggede på en så sent som i mandags...
    Held og lykke...


  • #6   17. dec 2004 Der er bare det ved det, at standard rørhaler SLET ikke passer til Bravo/a og Marea....
    De peger MEGET nedad og afgangen kommer løbende ovenover bagpotten.....

    Så der er kun 1 løsning hvis man vil sætte rørhale på Bravo/a eller Marea: den originale Fiat.


  • #7   17. dec 2004 ved ikke helt hvordan udstødningen går på en fiat, men kan man ikke bare enten skære den over inden den bøjer og forlænge?
    eller sætte en bøjning på?


  • #8   17. dec 2004 Henrik <-- Det bliver præcis det look som billedet viser.

    Men kan en person som mig uden forstand på biler, og uden mulighedhed for at hejse bilen op skifte potte?

    Hvad med den her?
    http://www.thansen.dk/product.asp?c=369086456&n=1199131758&pn=1294612344

    Den burde da gå lige til en fiat. Og så er den ikke for voldsom smiley


  • #9   17. dec 2004 http://www.fischer-streton.dk/images/12.8035.gif

    Sådan ser org. udstødningen ud, og vi kan vist alle blive enige om, at det ikke er bare lige at sætte en rørhale på (hvis det er for at det skal se federe ud.....)

    Att. Kim
    Uden lift, grav eller donkraft der kan løfte højt, så har du ikke muilghed for at skifte bagpotte!
    Da hele udstødningen (fra kat og bagu) er 1 stykke, så skal du skære udstødningen over (det rigtige sted) for at sætte sportsbagpotte på....
    Mit råd må være: put de 200 kroner i sparegrisen der er mærket "udstødning" smiley


  • #10   2. jan 2005 Jeg vil lige komme med en kommentar angående THansen lydpotte. Ja, de lyder godt og ser ok ud udvendig, ikke specielt pænet lavet indvendig men ok til prisen. Jeg har lige købt en til min passat, hold da kæft for noget lort, den ruster så man tror det er løgn jeg har kørt med den i: (hold fast) 2 dage og den er allerede temmelig rusten! Ja ok, jeg regnede ikke med det vilde til prisen, men det der er svineri. Der burde stå på dem "kun til indendørs brug". Så jeg håber ikke du har købt en. Held og lykke

  • #11   2. jan 2005 Hej Mogens,

    Jeg køber slet ikke en. Men tak for tippet.


  • #12   3. jan 2005 En nu en grund til jeg holder mig langt væk fra t-scansen hehe... smiley

  • #13   4. jan 2005 Mogens D:
    Ja, hvem havde ikke frygtet det?!
    Jeg tænkte det sgu nok...
    Bare når man tænker tilbage på dengang man havde knallert, og købte en chrom skærm til sin Yamaha 4g.
    De kunne heller ikke holde til en skid. Men hvis man gerne ville have det til at holde længere, kunne man købe noget spray at sprøjte på! (tectyl-agtig, men bare klart)
    Det er virkelig noget usselt chrom!


  • #14   5. jan 2005 Nu vi er inde på det med billige udstødninger, kunne det egentlig være sjovt at vide om dem de har på:
    http://www.jariauto.dk/
    Er ligeså elendige som dem T. Hansen har...


  • #15   6. jan 2005 Jeg var lige inde og se ved jari auto, den kan i det mindste ikke ruste da den er i poleret rustfrit stål
    ok den koster også 200 kr mere men de er vist godt givet ud


  • #16   6. jan 2005 Ja, det var også det jeg tænkte!

Kommentér på:
Rørhale montering

Annonce