{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  H&R-sænkningssæt 35/35 el. 55/40?
  • #1   14. jan 2008 Hvordan kører du, hvor meget kører du og hvorhenne kører du?

Hvis du kører langt og på almindelige ujævne veje ville jeg tage 35/35...

Køreegenskaber er meget mere end hårde fjedre...

• #2   14. jan 2008 jeg kører med den 35/35 cup-kit comfort... og den er pænt hård, så jeg ville nok undgå en sport.

• KHA
    KHA Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 6 Emner: 18 Svar: 23
    #3   14. jan 2008 Kører vel nok mest på almindelige veje og min første tanke var også 35/35 vil jo ikke miste comforten helt,det gælder ikke en hård undervogn for alt i verden.

Til Lennart: Hvad størrelse Alu. har du på og hvordan ser det ud med luft mellem dæk og skærmkanter, for kontra bag?

• #4   14. jan 2008 jeg kører på 18" sommer og 16" vinter. naturligvis ser det stadig lort ud om vinteren men resultatet er blevet okay om sommeren. afstanden fra dæk til skærm kunne godt have været lidt mindre men det er sgu fint nok. Hvis du smider 19" på er det som om afstanden bliver mindre selvom rullediameteren stadig er den samme.
    Så hvis det kun er udseendet du går efter så ville jeg vælge en 19".
    med standard undervogn er det som om der er mere luft bagi end foran, men det er som om det bliver udlignet, selvom det nok bare er synsbedrag.
    Det eneste negative jeg har er at "comfort" ikke er en særlig god betegnelse. "møg hård" havde været mere sigende. Den er hårdere end 80/80 gul koni justeret til maks hård.

• KHA
    KHA Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 6 Emner: 18 Svar: 23
    #5   14. jan 2008 Tak for beskrivelsen Lennart. Jeg er sgu ikke så glad for det med undervognen, den skulle jo netop ikke være "møg hård", derfor ville jeg vælge 35/35 COMFORT sættet. Har du evt. andre forslag til undervogn, måske du har undersøgt noget efter din erfaring med Comfort sættet.?????

• #6   23. mar 2009 Hvor har i købt cup kit sættet henne?

Kommentér på:
H&R-sænkningssæt 35/35 el. 55/40?

Annonce