{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

KHA
KHA
Tilmeldt:
5. nov 2007
Følger: 6 Emner: 18 Svar: 23

Sænkningssæt VW Golf IV T ?????? {{forumTopicSubject}}

Hvem har en god erfaring, et godt forslag til et komplet sænkningssæt til min vw?????
Havde overvejet H&R 35/35 comfort, men det skulle efter sigende være møg hårdt trods navnet.(comfort).

Måske i har forslag til et andet mærke/ sæt????

vwén skal sænkes både for at blive hårdere og for syns skyld, skal dog ik skamsænkes eller være så hård så comforten går helt tabt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sænkningssæt VW Golf IV T ??????
  • #1   14. jan 2008 Jeg vil sige så snart du sænker din bil vil du få blå mærker i røven-... groft sagt.
    Min svigerfars passat 3c TFSI var sænket 40/40 med et weitech et eller andet røv svine dyrt noget.. som han så fik skiftet fordi det var alt for hårdt. Han er nu ovre i samme højde bare fra H&R.. skulle angeiveligt være meget komfortabel.. men det er den ikke..
    Selv med hans vinterdæk/fælge...

    Jeg tror ikke du kan komme uden om at den vil hoppe på ujævn vej.
    Du kan jo få en hårdhedsjusterbar undervogn.. hvor meget de thjælper ved jeg ikke..

    Jeg ville selv gå efter en komplet undervogn af et kendt mærke til de der 2-3k eller hva de nu koster.. så får du kvali og chancen for komfort kommer tættere på..


  • #2   15. jan 2008 køb en V-max gevindundervogn. koster vist nok 3500,-

  • #3   10. feb 2008 Gir Rune Joon N ret køb v maxx... de koster 2200+ moms og har været et forum herinde hvor folk har kun har rost den..

Kommentér på:
Sænkningssæt VW Golf IV T ??????

Annonce