{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Mads P
Mads P
Tilmeldt:
25. sep 2004
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 69

Gewind undervogn?? {{forumTopicSubject}}

Vil bare lige høre om der er nogen af jeg der kender denne undervogn, den er nemlig forholdsvis billig, synes jeg:

Polo IV N6 Mac Johns Gewindunderv . Street Line 2 *********DANMARK`S BEDSTE PRIS********
Gewind undervogn "Systen Street Line 2"
Tysk Kvalitet og design når den er bedst.
Sættet består af:
2 x Gevind For Fjederbene justerbar 20-85 mm
2 x Gevind Bag Fjederbene justerbar 20-75 mm
Komplet monteret med speciel fjedre.
Med *KONI* dæmpere.Tüv Godkendt
Vigtig: Klik her for mere info/foto.
*********DANMARK`S BEDSTE PRIS********

Den er inde fra NVAUTODELE.DK

Men hvilken undervogn vil i anbefale at jeg køber?? bilen er i Polo 6n...

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gewind undervogn??
  • #1   25. dec 2004 Hvad skal du gi? Lyder umidbart som noget ala FK Variant 2...

  • Mads P
    Mads P Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 69
    #2   25. dec 2004 skal give 3000 kr, de har nemlig også den som du taler om FK Variant 2, den koster 4000 kr. ved som sagt ikke så meget om den jeg skriver om, men er der stor forskel på undervogne? jeg mener, den har jo KONI dæmpere, så helt ringe kan den da ikke være??? eller hva?

  • #3   25. dec 2004 Nej det lyder pisse godt! FK Variant 2 er konge-undervognen smiley Det er KANON kvalitet. Og koster da normalt en del mere end de priser du nævner. (ca. 7000 kr normalt)

    Der er jo TÜV på den der såå den er sq ikke helt dårlig, og da den har Koni dæmpere, kunne jeg bestemt ikke forestille mig atd et var noget lort, for KONI skal da ikke have deres ellers rigtig fine navn ødelagt.

    Turde godt at købe den hvis det var mig smiley

    PS: Skal da lige se om de ikke os kan få en hjem til min egen (Polo GT´en) for den står ikke der inde smiley


  • Mads P
    Mads P Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 69
    #4   25. dec 2004 Ja det var jo det jeg tænkte, for 3000kr er jo mega billigt;-) Det kan jeg godt forstå at du gerne vil, men mon ikke de kan det!!!
    Vil så gerne have skiftet mine 40mm fjedre ud så den kan komme lidt lavere til jorden;-)


  • #5   25. dec 2004 Ja, hvis man vil have stylet sin bil "ordentligt" skal der sq gevind undervogn i, for det er altså mega fedt at man bare lige kan skrue den HELT ned, så den står lige som man vil have det smiley

    Håber satme de har det til min os (eller kan skaffe det)


  • Mads P
    Mads P Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 69
    #6   25. dec 2004 Helt sikkert, det er det hele handler om! bare ned på maven med den;-) er igang med et lettere stylings-projekt her over vinteren, så den kan blive klar til når det bliver lidt bedre vejr, og så vil jeg også gerne have nogle billeder herind. men bare ikke nu hvor den står og er halv færdig...

  • #7   25. dec 2004 Okay.. Syns da du skal smide den her ind, så kan du jo bare kalde den: Polo 6N (PROJEKT). Og så opdatere engang i mellem når du får lavet noget.

    Jeg er også igang med at gøre min Polo klar til sommer, den skal bare laves så go-kart agtig som mulig, he he smiley


  • Mads P
    Mads P Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 69
    #8   25. dec 2004 ja det kunne godt være at jeg skulle det, kan bare ikke rigtig lide sådan noget halvfærdigt noget. Men ellers en god ide faktisk, vil overveje det;-) hehe cool nok, var lige inde og se den... fede orange fælge du har der;-) hehe...

  • Mads P
    Mads P Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 69
    #9   25. dec 2004 ja helt sikkert, mega nedtur;-( men mon ikke de er det når de er lavet sammen med KONI?

  • #10   25. dec 2004 Jeg sæter min lid til den når KONI har en finger med i spillet smiley Men man kan vel altid skrive en mail til dem. Jeg har lige skrevet til dem, om de har noget til min.

    Mads P:
    Ja de er frække nok smiley Men de skal males sorte i midten og have forchromet kanten smiley
    Har lige fået: Golf Underlæbe (lidt svær at få tilpasset til min kofanger, men det er fedt når det sidder der :D) emblemfri front og motorhjelmsforlænger (böse-blik) hjem til den, men det er langt fra nok smiley
    Bliver færdig engang i løbet af 2005 regner jeg med..


  • Mads P
    Mads P Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 69
    #11   25. dec 2004 Ken J: okay det lyder da ellers fedt, skal også have fat i en motorhjelmforlænger til min Polo, det ser så BAD ud med Böseblik;-) hva er egentlig bedst der, en forlænger i metal eller glasfiber???

  • #12   25. dec 2004 Min er i glasfiber.

    Jeg ved ikke rigtig om man kan sige om noget er bedst, men glasfiber ruster da i hvert fald ikke.. He he...


  • Mads P
    Mads P Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 69
    #13   25. dec 2004 hehe... det er der jo nok noget om;-) men vi snakkes ved Ken j, skal nok lige smide en stemme for dine biler når jeg engang får oprettet min;-) hygge og fortsat god jul...

  • #14   25. dec 2004 He he, tak tak smiley

    Glæder mig til at se projektet smiley

    GO JUL


Kommentér på:
Gewind undervogn??

Annonce