{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

h-seler i min golf 3 {{forumTopicSubject}}

hejsa hade tænkt på og smide nogen Schroth el styret
h seler i min golf 3
men den har jo det der plastik beklædning bag hvor selen kommer ud og ville se om nogen har monteret h seler i deres golf før og hvad de hade gjordt der eller om det ik er muligt

vil mene der skal laves et beslag der boltes fast inden under det plastik og så kommer ud af det hul ved selen men ved ik lige hvordan det skal se ud

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  h-seler i min golf 3
  • #1   11. feb 2008 Det skal laves af noget 5-6mm plade og forankres solidt.

Og husk du skal bruge den normale 3 punkts sele når du kører.

• #2   11. feb 2008 du kan forankre dem imellem bagsædets top og bund og så kan bagsædet stadig bruges.

• #3   11. feb 2008 Drop det...

Ifølge loven skal du bruge de org. seler, dvs du skal køre rundt med begge på...

Desuden kan du ikke have passagerer på bagsædet med h-seler og tro mig, de er en pestilens til hverdag, du kan ikke engang række frem efter handskerummet. - jeg har h-seler i Camaroen og det kan altså ikke bruges til hverdag...

• #4   11. feb 2008 Lars: Du er galt på den med monteringen. Selerne skal trækkes langt bag ud. Trækker du dem lige ned eller ud til siden ender du med at knække sædet ryg, hvis du kører galt for alvor. Så står du med en brækket ryg i stedet foren bedre sikkerhed. Hold dig fra dem, hvis du ikke vil montere dem korrekt, da de vil skade mere end de gavner.

Har du rent faktisk tænkt dig at bruge dem rigtigt må du ofre bagsæderne.

• #5   11. feb 2008 Enig med Fab, h-seler skal monteres lige bagud.

• #6   11. feb 2008 på min model kan man købe en stiver man kan sætte i mellem de to sele holdere bag, så der faktisk sidder en stang på tværs i bagruden der er forankret i C stolpen... og den sidder i lige højde med hullerne til skålsædet... og hvis jeg endelig skulle have nogen bagi (hvilket næsten er umuligt i min bil, hehe), så er der en slags karabinhage man kan løsne og så ligge selerne bag forsædet, og så kan man komme ind bagi... sådan har jeg lavet det... det lyder lidt kringlet, men det er det egentlig ikke

kunne man ikke gøre noget lignende i en G3?

• #7   11. feb 2008 Hej Lars S. Det du skal have fat i er Schroth QuickFit der er en 4 punkt sele du bare monterer i de orginale selelåse på forsæde og bagsæde og de medfølgende seledele til modsatte side , de er godt nok ikke el-drevne , men kan derimod monteres uden der skal laves flere huller i bilen. De laves til stort set alle VW modeller. Vær hilset PoloOle , Chairman RatPoloOwnersClub

• #8   12. feb 2008 dem jeg har set på er de samme som jeg har haft i mine 106
    der var der sådan et beslag med så de sider i de bageste hele holder oppe i stolpen men så går ud så selen går lige frem til sædet
    har været igang med min g3 og fundet ud af at det må kunne laves på samme måde men skal nok laves i rustfri eller noget det beslag så det er stærkt nok
    så bliver den monteret oppe e den bagerste stolpe der hvor den org sele kommer ud af plastik beklædningen

• #9   12. feb 2008 har aldrig fået en bøde eller noget for at køre med dem da de sage at det kun er en forbædring og man er jo ikke spændt sådan fast man kan jo bevæge sig indtil
    sensorene aktiveres

Kommentér på:
h-seler i min golf 3

Annonce