{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.729 visninger | Oprettet:

Blank sort eller matsort lakering???? {{forumTopicSubject}}

Goddag goddag smiley

Håber nogle kan hjælpe mig, jeg er igang med et projekt på en mitsubishi galant ´97 sedan model.
Den skal have fuld skørtesæt på, tonede ruder, beige læderkabine, sorte fælger og diverse andre lækre ting smiley
Mit spg er så hvilken lakering tror i egner sig bedst til bilen ? Blank sort eller mat sort ? og hvad er nemmest at vedligeholde, så den ser pæn ud for det meste af tiden hehe...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blank sort eller matsort lakering????
  • #1   12. feb 2008 Blank sort...

• #2   12. feb 2008 Hvis du også gerne skulle kunne sælge den engang vil blanksort nok være det smarteste...

• #3   12. feb 2008 Hmmm tror jeg vælger den blanke version så hehe.
    Ved godt at sort farve er svær at holde ren. Men tilgengæld når den så er ren, så ser bilen også bare megafed ud smiley har altid været vild med sort farvet biler..
    Er der egentlig forskel på de forskellige blanke versioner af sort farve?? (diamant, blank osv osv) Vil have den farve der skinner mest smiley

• #4   12. feb 2008 Det ku være en god ide smiley
    Hva med blank sort med lidt sølv gnister i? Tror i ikke det ku se godt ud?
    Lidt ligesom granit sten hehe

• #5   12. feb 2008 byg da en anden bil smiley

• #6   12. feb 2008 Blank sort lyder trist.

Sig "Sort Metallic"
    Og så knald lidt mere sølv gnister i ja.

• #7   12. feb 2008 Hehe er du skør smiley
    Vent og se hvor fed min galant den bliver smiley har længe været vild med den model, og jeg ved der er ikke mange i danmark der styler en galant, så det er endnu bedre, for så bliver den lidt speciel smiley

• #8   12. feb 2008 Du har ret, my bad smiley

Sort metallic krydret med sølv gnister i smiley tror jeg vælger den type lakering. helt sikkert, bilen bliver nice smiley

• #9   12. feb 2008 Skør? Det kan vi da godt sige hvis du synes.

• #10   12. feb 2008 hehe det var til David P min ven!!

• #11   12. feb 2008 ford har en farve der hedder panter black sys det er en rigtig fed sort farve

• kenneth ø
    kenneth ø Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 206
    #12   13. feb 2008 Godmoergen alle.

Jeg synes at det matte look får en tur med på vejen i dette indlæg.

Jeg ville nok ikke vælge at male den nævnte bil mat, da det som det står længere oppe i nogle tilfælde ligner noget billigt skrammel.
    MEN matte lakeringeer skal jo bare passe til stilen på bilen, om det er noget RAT look på den rigtige måde, eller en bil som bare skal se diskret og ond ud, så er mat sort bedre en blank sort. efter min mening

Jeg kunne eks. finde på at bruge den matte lakering til en rigtig "sleeper" altså en bil som ser rigtig sløv ud og som har en rigtig syg kværn og derfor burde have den vildeste lakering.

Så til holdbarheden og arbejdet med at holde den ren.....................ja jeg har haft matsorte kofangere på et par an mine biler og fuck noget lort at gøre rent til showoff osv. fjerne fedtede fingre, døde dyr, ridser osv...............

Men det er efter min mening at levn fra tidligere tider, der er udviklet så mange nye malinger de sidste par år og en af de smartere er den som Kimskid´s toyota corolla er malet i, softfeeling fra alsa.
    Den lak er ikke rigtig følsom overfor ridser, fedt fingre kan du tørre af med en klud og det er hvad der kommer på min bil næste gang jeg skal have noget som skal være mat

Kommentér på:
Blank sort eller matsort lakering????

Annonce