{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.126 visninger | Oprettet:

spørgsmål til autolak. hvilken pistol {{forumTopicSubject}}

Hej Autolakkere. Hvilken sprøjtepistol bruger i? Hvilken en vil i anbefale og hvor kan man købe den samt hvad er prisen på en god sprøjtepistol?
Hvad gør at den ene er bedre end den anden?

Håber i vil være venlige at komme med nogen gode input. På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål til autolak. hvilken pistol
  • #1   25. feb 2008 En god pistol er ikke alt, du skal også have konstant lufttryk med olie/vandudskiller smiley

• #2   25. feb 2008 ja vand udskilller er meget vigtig og et filter i koppen. Har en kammerat der har malet en hel bil med en pistol til 100kr og to små kompressorer der var koblet sammen og det var sku ligeså pænt som hvis det var en autolakker der havde malet den.

• #3   25. feb 2008 jep vandudskiller/filter er alfaomega. Jeg har malet med en billig pistol og kompressor og det kan man sagtens. Dog koster det en ny pistol efter klarlak og den er ikke så pæn i forstøvningen som en dyr.

• #4   26. feb 2008 Toke K Hvilke mærker er det der koster 3k?
    Jeg ville mene at den 500L kompressor jeg har burde kunne give konstant tryk nok?
    Ja vandudskiller er klart nok det bliver bare ikke så godt med vand i lakken, så jeg igår på discovery smiley
    Ved godt en køletørre er bedst men prøver med 2 vandudskillere i serie.

Og tak for input kunne næsten regne ud at det ikke kun var pistolen der afgøre det, men ville bare have de bedste forudsætninger.

• #5   26. feb 2008 jeg bruger ewata sprøjter, og de koster 2100 til 2300 ex moms alt efter om den er til "alm" uni/klarlak eller vandbaseret lak...

ewata sprøjter ligger i den billige ende, sata og devilbiss er en del dyrere, ca 5000kr for den nye model...

men jeg føler mig bedst tilpas med ewata, har brugt dem en del år nu...

• #6   1. mar 2008 Har kigget lidt mere på det nu. Du har ret iwata koster 2200kr for en god. Men jeg syntes godt nok det er belastende hvis man kigger på ebay hvor ufatteligt billigt man kan få et sæt med 2 devilbiss.

Kommentér på:
spørgsmål til autolak. hvilken pistol

Annonce