{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 106 Mk. 1
  • #1   3. mar 2008 Hvis jeg var dig så købte jeg et komplet XSI kofanger kit, med sideskørter , front kofanger og bagkofanger. Det er klart en fordel at vælge xsi skørterne frem for dem fra en rally fordi at når du i forvejen har en XS som har lister hen langssiden af bilen, så får du nogle huller i dørene og hen lang siden af bilen der hvor listen har siddet hvis du vil have rally skørter på. Det gør du ikke med XSI skørterne fordi de også løber hen langssiden. Så du undgår altså at skulle spartle og male halvdelen af bilen. Det er også klart en mere brugbar løsning fordi de sidelister også beskytter mod slag fra døre, feks. når man holder på en parkeringsplads.

    Men det er klart nemmere at skaffe Rally "bodykit" fordi at der kørere langt flere rally end XSI, og det kan derfor være rimelig dyrt at købe et brugt kit hos en hugger. Hvis jeg var dig så købte jeg det her sæt:

    http://www.stxstyling.co.uk/StxStyling/Cars/showit.php?pnum=212

    Det ser super godt ud og ligner meget det originale. Det kan også købes herhjemme og koster ca 4500kr. Har selv overvejet at købe det til min XSI smiley


Kommentér på:
Peugeot 106 Mk. 1

Annonce