{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

Golf 3 - fælg valg {{forumTopicSubject}}

Er ved at være "færdig" med golfen, men mangler et sæt alufælge her til sommer.

Planen i første omgang var RH cup zw1 men de koster omkring 10000kr selvom det er i tyskland, så de er næsten udelukket.

Har i stedet haft kig på Keskin KT4 eller ASA AR1 som begge koster ca 5000kr i tyskland.

MEN. Er der andre forslag til hva der kunne se godt ud, når det skal være en "tyskerfælg" med fælgkant??

Håber jeg kan klemme 8x17 på i bag og 7x17 eller 7,5x17 på i for. Men hvilket ET mål skal jeg ha dem i hvis jeg vil ha dem til at gå præsis til skærmene?

På forhånd mange tak for hjælpen.

Mvh Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskmaskine - melder fejl og vil ikke komme af med vandet - Drain pump fault 900 kr.
  • Montering af 3 skabe 1.500 kr.
  • Installation af ovn og opvaskemaskine 2.000 kr.
  • Reperation af sage creatista plus 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 3 - fælg valg
  • #1   6. mar 2008 bliver sku nødt til at skrive det hehe smiley det er sku nogle crazy-eyes du har på (ik angel-eyes) smiley bilen ser lidt skildøjet ud:D

men ellers til dit spørgsmål Enzo Cup, Borbet A/T, Brock 1-5, Keskin osv men synes 16" klær en golf 3 bedst også helt ned på maven. 17" bliver for voldsomt.. selvfølgeligt smag og behag

• #2   6. mar 2008 Jeg giver King ret, har selv 17" på min og har virkelig fortrut jeg ikke købte 16" istedet

Kommentér på:
Golf 3 - fælg valg

Annonce