{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.776 visninger | Oprettet:

maling af skørter + spoiler - pris? {{forumTopicSubject}}

jeg skal ud og hente et sæt sideskørter og en spoiler til min bil her imorgen, og ville lige høre hvad i mener det ville koster at male, alt i alt?

PS" hvor fint sandpapir skal man bruge til at slibe dem med, inden maling?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  maling af skørter + spoiler - pris?
  • #1   19. mar 2008 lad maleren slibe det

• #2   19. mar 2008 følger lige med her

• #3   19. mar 2008 Maleren sliber, spartler og hvad der skal laves ... det kan slet ikke betale sig at gøre selv.

Det kan koste alt lige fra 1.500 til 4.000, bare uden regning ... kommer an på, hvor fint, det skal være!

Jeg fik malet forkofanger, bagkofanger, sideskørter, bagklap og motorhjelm ... 16.000 kr. - dog også i to farver ...

Personligt går jeg meget op i, at malerarbejdet er gjort ordentligt! Så hellere give nogle kilo ekstra for det! smiley

• #4   19. mar 2008 Jeg gav 3.500 for hele kittet .. Så omkring 15-2.000 kr ? Men det så også her på Sjælland smiley

• #5   19. mar 2008 Jeg kan mere og mere finde en grund hvorfor jeg kufe skulle tage til Bosnien/kroatien.

Jeg fatter ikke det danske priser. 15-20000 for at male en bil ? Er du gal.
    Jeg har haft ringet til en maler i bosnien jeg kender han vil have 1800 kr for at male mine skørter + bag og forkofanger. og får at for malet hele bilen vil han have 4.500 og han piller alt selv ud. Mens jeg bare er på ferie der nede.. Så det er en god grund til at køre så langt for smiley

• #6   19. mar 2008 Jeg skulle satme ikke have en bosnier til at male min bil!!! Ikke for at være racistisk overhovedet - men i Danmark kender jeg sgu mine rettigheder ...

• #7   19. mar 2008 Mr Snake - Hvad så, hvis det ligner noget et 5-årigt barn har lavet bagefter? .. Vil du så bande af ham på dansk bagefter?

• #8   19. mar 2008 Jamen det er jo det samme. Kan ikke se hvorfor man ikke skulle gøre det.
    Altså, det er folk som har flere års efaring og er uddannet maler og alt det. De har deres egen værksted og tjener penge på det ligesom folk i DK bare billigere...

• #9   19. mar 2008 Jeg ville stadig aldrig tage derned for at få malet! Ja, det er billigere - meeeen ... så hellere finde en maler i Danmark, du kender lidt, der kan lave det uden regning smiley

• #10   19. mar 2008 Kan stadig ikke se hvor du vil hen ? smiley
    Altså, du mener de ville smadre din biler eller stjæle den og sælge den i stumper til et eller andet langtbortistandland ? Tro mig var selv, ret mistroisk over det i starten da jeg fik tilbudet. Men de er virkelige flinke. Jeg blev f.eks ringet op om morgenen når de var igang med bilen, om at de er begyndt at tage tingene ud, og om jeg ikke ville hjælpe eller bare får en kop kaffe og se på. Jeg er også blevet tilbudt at være der mens bilen var hos dem og jeg skulle låse bilen, så ville de ringe når det var de ville igang igen så kunne jeg også se på mens de var igang.

Så jeg var sådan set ikke bange for noget. Men kan da godt følge dig i hvad du mener smiley men ja, men skulle jo give det en chance... Og hvorfor ikke gør det mens man er på ferie hehe

• #11   19. mar 2008 Du får mig stadig ikke til at ændre mening. Kulturen er anderledes dernede, og du står og kan ikke gøre en skid, hvis det hele ikke går som planlagt. Men fint - hvis du gerne vil have malet i Bosnien, så skal jeg ikke stoppe dig! Det er ikke dét, jeg prøver på smiley

• #12   19. mar 2008 hehe ja okay... men der er jo også mange mennesker der er forskellige i DK smiley Grunden at jeg ved så meget om det er at jeg havde været sammen med min far i bosnien for at får malet hans A4 så mens han var i en anden by. fik jeg til opgave at være i byen hvor bilen blev malet.. og det hele gik fint nok smiley men ja hehe..

Måske er jeg også bare nærrig smiley at give 15-20000 er aligevel en god slat penge... Hvor meget man mon kunne gør ved selve bilen for det penge her i dk smiley

• #13   19. mar 2008 shake: mon ikke alting er billigere i bosnien end i danmark..

tror ikke at deres malere får 200-250kr i timen, og mon ikke de også har en lavere skat/moms dernede...

tror ikke jeg kunne slippe afsted med at lønne mine folk med en bosnisk timeløn.. hæ hæ....

15000-20000kr er en fin pris for en helomlakering, halvdelen går hurtig til marterialer.......

Kommentér på:
maling af skørter + spoiler - pris?

Annonce