{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.866 visninger | Oprettet:

17" AKUMA FIREFOX - Kvalitet? {{forumTopicSubject}}

Hey...

jeg købte sidste år et sæt 17" AKUMA FIREFOX fælge i bilxperten, da jeg tog dem frem fra vinteren så de ud af lort til, det var som om de havde "eksem" over det hele
fik så af vide af det muligvis var små stenslag hvor der var kommet salt i......jeg skiftet bare til vinter bæk først i november, så hvis de har fået salt så er det ikke meget, og det var helt extremt, det var over det hele, og på alle 4

nogle der har oplevet det samme med den slags fælge?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  17" AKUMA FIREFOX - Kvalitet?
  • #1   25. mar 2008 Prøv lige at smide et billede op ?

Vaskede du dem inden og hvor har de lagt ?

• #2   25. mar 2008 Hvis du sørge under akuma i forum , vil du sikkert hører om lignende eksempler ..

Havde selv tænkt mig og købe et sæt akuma laser .. Dog har jeg ombestemt mig efter alle de ting, div folk har skrevet herinde ..

• #3   25. mar 2008 har desværre ikke noget billede....de ligger alle 4 hos bilxperten....men de vil ikke rigtig gøre noget, de siger at deres empotør ikke vil tage ansvar for dem....men et elller andet sted er det vel heller ikke ham der skal det

og de var vasket enden, vasket bilen da jeg tog dem af.....de var godt nok ikke vasket på bagsiden, men det er også kun foran den er gal, og man kan lave risser i lakken med en negl

De har ligget i et værksted ført og fri for fugt og frost

• #4   25. mar 2008 Hmm. Mine ser stadig ud som nye. Skiftede også til vinterdæk i begyndelsen af november hvorefter de fik en vask og polering inden de røg i hi.

• #5   25. mar 2008 mine ser også fine ud og har solgt de første 5 sæt og der er ikke noget der heller.. såå lyder mystisk. er det alle dine fælge?? og du kan ikek være kørt i et eller andet en murre plads hvor de har renset deres værktøj eller noget?? evt haft en utæt bremse så deter bremse væsken der har ligget og opløst lakken??

• #6   25. mar 2008 mine bremser fejler ikke noget og har kun kørt på de danse veje med dem.....

• #7   25. mar 2008 syntes bare det tyder på du har fået noget på dem som har ætset dem i lakken..

• #8   2. apr 2008 har samme problem med mine..min er sendt ind til akuma så de kan se på dem

• #9   6. apr 2009 mine fælge ser lige sådan ud. ætset i overfladen. troede det var bremsestøv der gjorde det, men min bagerste fælge går et også, og der er tromler bag på, på min bil. men man må da kunne slibe og polere fælgene som alle andre.

Kommentér på:
17" AKUMA FIREFOX - Kvalitet?

Annonce