{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Udspartling af bagklap Vectra a {{forumTopicSubject}}

Jeg har gået og leget lidt med tanken om at udspartle bagklappen på min vectra a i en rum tid men jeg er lidt i tvivl om hvordan og hvorledes det skal gøres... håber i kan hjælp lidt.

Idéen er indtil videre bare at pille det plastik crap af der sidder bagpå, skrue håndtag/lås til bagklappen af, afmontere clås og lappe huller med et tilpasset stykke jern, svejse det fast og så bare gå i gang med spartelmasse. Herefter skal der monteres nogle bagklapdæmpere der skal være stærke nok til at flippe bagklappen op og der skal trækkes et kabel, der på den ene eller anden måde skal forbindes med den eksisterende "åbne mekanisme" hertil skal der så laves et håndtag ved siden af føresædet (evt. snuppe et fra en anden bil hos en hugger) og så kører det. Eller sådan havde jeg tænkt det i hvert fald....

Spørgsmål.
Er det helt ved siden af?

Kender nogle til en guide? (evt. med en anden bil).

Hvor kan jeg købe det grej der skal bruges? her tænker jeg mest på bagklaps dæmperne da de vel skal være forholdsvis stærke. (evt. elektronisk åbning/lukning ville være rigtig fedt).

Hvilken spartelmasse skal jeg bruge og er der noget jeg skal tænke på inden jeg går i gang så skidtet ikke synker eller krakelerer?

Håber i kan hjælpe mig lidt på vej...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udspartling af bagklap Vectra a
Kommentér på:
Udspartling af bagklap Vectra a

Annonce