{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af fælge
  • #1   11. apr 2008 har dem på min..
    og ingen problemer med dem der..

men har hørt nogle hisorier om dem..

men det stemmer slet ikke overens med det jeg har oplevet

• #2   11. apr 2008 Jeg har hørt de er 2. sortering de sælger

• #3   11. apr 2008 jeg har også hørt de skulle være fine nok.. bortset fra de dæk man får med, de er ikke lige de bedste!

• #4   11. apr 2008 Hej

Thansen fælge er ikke godkendt. Og det er altså ikke godt!

Jeg har hørt om Thansen-fælge, der begynder at ruste efter kun én sæson...og de bliver skæve hurtigere end andre mærker.

Thansen-dæk er meget ringe dæk. Lad vær med at købe dem. De støjer og er elendige i vådt føre.

Pris og kvalitet hænger sammen, og dette gælder også her. Dæk og fælge skal være i orden, det er bilens eneste kontakt med vejen!

Jeg har købt dæk og fælge hos PointS. Fin service og god pris.

15" Dezent J alu-fælge gav jeg 3000 kr. for. De blev monteret med Continental Premium Contact 195/50R15-dæk. Dækkene kostede 2600 kr. Alt i alt 5600 kr. for alu-fælge og dæk afbalanceret og monteret:-)

Mike Friis Marcussen

• #5   11. apr 2008 jeg kører selv på svansen fælge! og de fejler sq ikk en skid!! selv dækkene har jeg ikk nogen klager på!! min bil står helt fint fast på dem!!
    skal jeg ha nogen nye derfra kører jeg så i høyer istedet... hvis man ellers gider og stå og vente i 1 times tid og de så også har hvad man skal bruge og HVIS de kan finde ud af at finde rundt i det de har... og det aldrig går i stykker så er thansen fin.... men deres service er ca lige så dårlig som hvis en dvd afspiller fra aldi går i stykker....

• #6   11. apr 2008 Mike F

lad mig gætte... du har også hørt................
    men hvis du skal være ærlig har du så nogensinde ejet et sæt svansen fælge? og har du selv prøvet og køre en bil med nexen/roadstone dækkene?

• #7   11. apr 2008 jeg har hellere ikke haft problemer med min Thansen Fælge på min corsa B.. da jeg havde den... og de dæk der føgler med.. lamer rigtig meget.. men der er massere vej grab i dem..

• #8   11. apr 2008 Hej HenneR

Nej, jeg har aldrig ejet hverken dæk eller fælge fra Thansen...

For pris og kvalitet hænger sammen! Jeg vil ikke køre på fælge, der ikke er godkendt.

Og så gider jeg ikke at høre på dækstøj, derfor vælger jeg Michelin- eller Continentaldæk...

Jeg vil gerne betale lidt mere, og så få noget kvalitet, der holder i længere tid.

Og det gør det ikke bedre, at jeg har hørt om fælge i et andet forum, der begyndte at ruste efter kun én sæson. Det er da discount, der vil noget...

Mike Friis Marcussen

• #9   11. apr 2008 Kæft der er en masse mennesker der snakker lort!

Fælgene bliver jo ikke dårligere af at have ligget i en Thansen butik.
    Thansen sælger også fælge som Borbet osv.

Den lave pris skyldes de store mængde de køber ind!

• #10   11. apr 2008 Ja hvordan kan alu fælge ruste???

For det første må de IKKE sælge 2. sorterings varer med mindre det er skiltet...
    For det andet er de fælge godkendte.... Ved ikke lige hvor du får det fra HenneR | Mie<3 ! .....

Ved godt at pris og kvalitet hænger sammen og jeg køber ALDRIG noget ved T-Hansen da det ikke lige er min stil det de sælger...

• #11   11. apr 2008 det er sq ligesom dem som siger at det Cervin Vega som Thansen har er kopivare... ja klart spasser ! Selvfølgelig sælger en af dk's auto butikker kopivare af sådan et stort mærke som Cervin Vega ! right...

Men fælgene er sq lige så gode som andre fælge.
    Og de er sq lavet af det sammen som andre fælge, og på samme måde.
    Det eneste der stinker ved dem, er de dæk de kommer på.
    og nej de bliver ikk dårligere af at ligge i deres biks...

Det er bare de mennesker som har en vis fordom overfor Thansen gruppen... Kom dog videre !

• #12   11. apr 2008 Jeg ved ikke ikke noget om fælgene...

Men dækkene fra thansen.. FY FOR DEN LEDE RØDBEDE
    En gang lort..
    Jeg kører på roadstone lige nu.. og de dæk de karter bare rundt på
    vejen.. ingen vejgreb..

Og de larmer mere end et par vinterdæk på varm asfalt!

• #13   11. apr 2008 Hej

Lige min pointe: alu-fælge kan da ikke ruste. Men ikke desto mindre så er det set på fælge fra Thansen...det var vist oppe i kanten, hvor fælg møder dæk.

Min dækmand fra PointS fortalte mig, at alu-fælge fra Thansen er overrepræsenteret når det gælder genopretning. Så materialet er åbenbart ikke lige så godt som det materiale andre alu-fælgproducenter bruger...

Jeg handler selv i Thansen, men mange af deres varer er uoriginale dele, eller kopivarer. Jeg er godt tilfreds med min mobiloplader til bilen, men kvalitet, det er det ikke. Og engang købte jeg et cover til min mobil, det så godt nok billigt ud, hvilket det også var.

Jeg købte også engang uoriginale tagbøjler til min Corsa. Sikke noget bras! Det knagede og bragede fra taget, da jeg havde dem på. Og så var der ikke særlig meget beskyttelse omkring det jern, der skulle holde bøjlen fast til tagrenden på bilen.

Efter to år i Holland med de uoriginale, blev jeg så træt af dem, at jeg købte originale tagbøjler. Det er godt nok noget helt andet. De kan ikke ridse bilen, da der er meget gummi omkring lukketøjet, og der er kun vindstøj. Ingen knagen og bragen fra de originale. Og så rykker de sig ikke, det kunne de uoriginale finde på!

Pris og kvalitet hører sammen. Det skal man bare være klar over. Og Thansen slår på prisen, ikke på kvaliteten. Sådan er det!

Mike Friis Marcussen

• #14   18. jul 2008 kan godt være du siger det ik er kvali... men hvis du ik ka lide deres varer hvorfor fuck handler du så der. du lyder som en fuckin svans jo.. hvis du vil handle hos andre så gør det.. der mange som ikke klager over deres varer. du vil jo kun have mærke. så betal lidt ekstra for mærken. så lad være med at klag.. køb dine fuckin vare et andet sted din pundai..

til Mike Friis Marcussen

• #15   23. jul 2008 jeg har hørt de fælge der hedder raze skal man holde sig væk fra med mindre det er til mormor og morfår. de er vildt skæve. der sider noget med 80g på hver side og de er meget når man tænker på de er nye. har hørt om nogen der har ramt en kant sten og er flækket. det var med 50kmt. men lad værre med at købe raze det er noget lort. de andre de har. skulle være gode nok.

Kommentér på:
Køb af fælge

Annonce