Handelspartnere...? {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige snakket med en makker der havde den fedeste Mini, han havde et par Sparco sæder i- bare alm faste.
Nå, så skulle jeg jo lige høre hvad han havde givet for dem, da jeg står og ønsker mig nogle selv.
han havde givet 1200kr pr sæde....!!! NOGET BILLIG JO..!
De var købt i england i sammen med 6 andre gutter... HVA er der ikke EN der kan lave sådan en aftale..?
jeg er i hvertfald aftager til den ene sæt....! og jeg er sikker på at der er mange herinde der godt ville være med... såe vi kunne måske få dem endnu billigere.... det var en eller anden kendt engelsk stylingshop, og der var ingen af dem der kendte nogen af dem der solgte eller noget..
HELT DUM IDÈ...?
sep 2003
Følger: 22 Følgere: 23 Biler: 10 Emner: 152 Svar: 753
men jeg springer over.
men er sikker på der er mange der er med..
jan 2005
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 26 Svar: 782
jan 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 48 Svar: 234
Det var universale sparco sæder. Jeg har prøvet at skrive til noget der heddder S-Link design, en forespørgsel på Sparco Fighter 2 sæder, i må endelig skrive jer på hvis der er nogen der er det mindste intereserede....
jan 2005
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 26 Svar: 782
sep 2003
Følger: 51 Følgere: 54 Biler: 5 Emner: 89 Svar: 461
jeg er måske intereseret..
jan 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 48 Svar: 234
Det var den gamle, men de spiller da ingen rolle, når bare de kunne være der... Og så længe det er universal sæder jeg snakker om, såe... Der har jo aldrig været en bestem model på tale.
Handelspartnere...?