{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

montering af tft skærme {{forumTopicSubject}}

jeg tænkte på om jeg skal være opmærksom på menhensyn på Syn af bilen hvor jeg monetere skærmene, har en 15" som jeg havde planer om at montere i instrument brættet der hvor passageren sider, lige over hanske rummet, tænkte om der ku være nogen problemer i det med hensyn til sikkerhed ?

der ud over har jeg en lille 7" som jeg ville montert helt fremme ved ruden i venstre hjørne nede i bunden, (der pava mærkerne typisk sider :P)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  montering af tft skærme
  • #1   30. apr 2008 jonas A, mener du så at jeg ikke må monter den 7" skærm oppe foran?

eller er det os et problem med den 15" ? synete da det lyder mærkeligt? ved da mercedes montere skærme deres speedometer til DVD osv.?

• #2   1. maj 2008 De må ikke sidde så de tager dit udsyn.-

• #3   1. maj 2008 nååårh jammen det kan jeg jo nemt lave det er jo bare at smide stræm forsyningen ind over hånd bremse kontakten smiley ingen problem... smiley

ville ikke men at mit udsyn er nede i venstre hjørne.?

mæntknkte nu mere på om man måtte have den skærm til at side over hanske rummet, hvis man køre galt så er det jo ikke nok ikke så smart ved ikke om de ku finde på at dumpe den på det?

• #4   1. maj 2008 der eringen airbag, men altså regnede a med at lave runde hjørner så det ser pænt ud,

men bør jeg også smide den 15" ind over håndbremsen for normalt vis kan jeg da ikke se noget problem i at passageren kan se film mens man køre?

Kommentér på:
montering af tft skærme

Annonce