{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorrum i peugeot 206 1,9d
  • #1   12. feb 2005 Havde regnet med at være med til DFB i år... Og da motorrum gælder for 20 %, ville det virkelig være en hjælp hvis i havde forslag smiley

Der kommer nye billeder af vognen i starten af maj månede, eller hvis i er heldige i slutningen af april... Kig evt. profilen smiley

• #2   12. feb 2005 jamen det er jo kun fantasi'en der sætter grænser på stylings området...du kan forkrome, male og polere alt det du vil...beklæde rør og slanger med det der metal slange overtræk som fås alle steder efterhånden....det er jo ved at være umuligt at finde på noget vildt som alle andre ik har efterhånden...mit bud på noget vanebrydende ville være at få airbrusted rør, pumpe og ventildæksel

• #3   12. feb 2005 Kender bare ingen der styler deres motorrum... Derfor jeg spørger...
    Syntes det burde være kabinen der burde være mest fokus på i DFB, da det er mest synligt... Men nej nej... Er bare BLANK... Kender ikke engang nogle der laver airbrusch i hobro, omegen... :S

• #4   12. feb 2005 kender heller ingen der laver airbrusch...men kunne ellers være gejl med en motorblok med flammer på osv. smiley

• #5   12. feb 2005 Hehe... JArrh
    Den gang jeg havde 106'er, drømte jeg om en 206'er med flammer på siden... Men nu blev det til en 206 med drage i stedet for... Såårh muligvis nogle flammer i motorrummet, kunne være geilt smiley

• #6   12. feb 2005 ja du kunne også bare male det hele skrigende pink...tror heller ik det er set før!? hehe

• #7   12. feb 2005 Hej. Du har som jeg kan se 2 valgmuligheder (efter jeg lige lurede motorrummet inde på din bil)..

1:
    Få en paintbrusher til at male et eller andet vildt på al det plastic der sidder i motorrummet. Det ´har jeg set før på tyske biler, og få lavet en poleret aluplade der dækker resten af motorummet.
    2: Den store tur.
    Alt det plastic-skidt skal over højre skulder. På med nogle rør og blå silikonesamlinger fra eks www.powerpage.dk istedet for slanger. Køb et male-kit fra FOLIATECH. Man kan sige meget om dem men deres motormaling er altså noget der fungerer! Køb et sæt af de der spiralflex ved stickers.dk til ledninger og diverse. Alle brændstofrørene poleres. Og prikken over i´et der nemlig ser skiiiiidegodt ud. Køb en pose spilleterninger i den farve din motor nu skal være eks rød. Dem tager du og borer et hul halvt ind i der passer ca med diameteren på skruerne på de spændebånd der sidder på slangerne i motorrummet. Så får de lige en dut silikone og bliver præsset ned over skruen. Det er en lille ting og folk har det med at grine når de hører det. Men det giver total meget hvis man gennemfører det. Det bliver virkelig gejlt. Og til aller aller sidst. LUFTFILTERET!! Skift det ud med et keglefilter eller et eller andet! :o)

Held og lykke med projektet.

Hvis du er seriøs med at den skal med til dfb så skal du næsten chekke vores site ud på www.free-styling.dk

Vi åbner op på mandag.. Kunne jo være der lige var noget der var dig :o)

• #9   12. feb 2005 Okeey... Det må jeg lige vise min far imorgen, det indlæg...

Han er autolakere... så havde regnet med at få lakeret nogle af de større dele og nogle krom rør på ledningerne... men kan godt se på sidste års DFB at det ikke er nok... Såårh tak for hjælpen indtil videre smiley

• #10   12. feb 2005 Og forresten... Er Seriøst interesseret i at være med til DFB... Men kun for sjov self... Ved sQ gost at min bil ikke kan hamle op med den pug 206 der vandt i 2004! Såårh bare for sjov, kunne det sQ vær skægt nok... Og at se alle de anre stylede bilere.... Lige noget for mig smiley
    Der er ikke noget lækrere end en stylet bil smiley

• #11   12. feb 2005 Sad lige og kiggede på din profil, da du har så meget plastik kunne du jo indfarve det meste og evt få lavet små klistermærker(i hvid) af din drage og få sat dem på. Har en kammerat som også har en 206 hdi med krom kegle luftfilter, det ser fedt ud.
    Bare lige en ide herfra...

Kommentér på:
Motorrum i peugeot 206 1,9d

Annonce