{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

problem med xenon.. {{forumTopicSubject}}

Hey,

Da jeg over en længere periode har haft et problem med mit venstre forlys, med at mit lys er gået ud, det drejer sig om noget 8000K xenon, regnede jeg med at pæren var ved at gå, tjekkede selvfølgeligt for løse forbindelser osv, ved at ryste lidt på ledninger osv, men det gjorde ingen forskel. Så på vej til DHB gik den helt, og lyset kom aldrig tilbage eller noget. Så valgte jeg at købe et helt nyt sæt hos carlab dernede, og har så lige monteret det, men stadig intet lys i den ene lygte..

Er der nogen derude som evt har en idé om hvorfor det er sådan?

Det er monteret på en Audi A4 B5, lygterne er nogen klare nogen med Angel Eyes og DE-linser., hvis det gør nogen forskel. Er nærmest villig til at prøve alt lige nu.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problem med xenon..
  • Karsten  N
    Karsten N Tilmeldt:
    okt 2005

Følgere: 2 Biler: 3 Svar: 51
    #1   10. jun 2008 Det er et problem i forbindelse med kørelys! Der er ikke power nok ,det burde virke i det øjeblik du tænder alm for nærlyset! Der skal laves noget mere strøm ud til dine omformere.

• #2   10. jun 2008 Hehe det var da "sjovt"!! har haft de selv samme problemer, med 2 sæt... derfor har jeg nu droppet Xenon, hvilket irreterer mig... Plus jeg også har en A4 B5.... smiley

Så jeg er virkelig også interesseret i at høre om en problem løsning.. smiley

• #3   10. jun 2008 Burning, jeg har ikke tjekket sikringerne, for når jeg slår den på langt lys, så lyser det fint nok, dog lyser nærlyset stadig ikke. Og går ikke udfra det er en sikring både til nærlys og fjernlys?

Karsten, det lød jo sådan set meget logisk. Men så forstår jeg bare ikke, hvorfor det lyste fint de første 3 måneders tid, uden problemer overhovedet. Og at der ingen problemer er med højre lys, overhovedet..

• Karsten  N
    Karsten N Tilmeldt:
    okt 2005

#4   10. jun 2008 Det har noget med modstand i dit ledningsnet at gøre! Kørelys relæer kan som regel ikke trække xenon men har du prøvet at tænde på din lyskontakt??

• #5   10. jun 2008 Jep, og der er ingen forskel overhovedet.. Den er helt død i venstre side, men højre side er ligeså fin..

• Karsten  N
    Karsten N Tilmeldt:
    okt 2005

#6   10. jun 2008 Og det er ikke samme sikringer til nær og fjern!

• #7   10. jun 2008 Jeg smutter lige ud og tjekker sikringer allerførst så smiley Skriver lige en tilbagemelding bagefter.

• #8   10. jun 2008 Så fik jeg tjekket sikringer, og der var ingenting galt der.. Så det er noget rigtigt diller..

• Karsten  N
    Karsten N Tilmeldt:
    okt 2005

#9   10. jun 2008 Ja det er da noget f... man kan prøve at bytte dem om på h og v se om det virker! Det kan også være man skal prøve de gl h4 og se om de er mere medgørlige ,virker de så skal det andet sgu også virke.El må de have det kastet i nakken...:o)

• Karsten  N
    Karsten N Tilmeldt:
    okt 2005

#10   10. jun 2008 Du kan evt søge lidt i forumet der er mange med problemer bare skriv xenon....god arb lyst

• #11   10. jun 2008 Det er også prøvet, det eneste jeg mangler at prøve nu, er at smide de gamle pærer i, og se om det dur.. Men det orker jeg sgu bare ikke lige nu, men for helvede hvor det da bare irriterer mig..

Kommentér på:
problem med xenon..

Annonce