{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.944 visninger | Oprettet:

Hvad mangler til og male min bil? {{forumTopicSubject}}

1x Sprøjtepistol HLVP-827P 499,00 499,00 x
2x Black Candy Pearl 175,00 350,00 x
2x Sort Base lak 1Ltr 349,00 349,00 x
1x klarlak 1,5 liter inkl hærder 259,00 259,00 x
1x Blandebæger 1300ml. 6,00 6,00 x
1x Acryl Fylder 1 liter 99,00 99,00 x

Det er hvad jeg er ved og bestille. Men hvad mangler jeg for selv og kunne male hele min bil?
Er der nok maling og klarlak?

Mvh Christian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad mangler til og male min bil?
  • #1   29. jun 2008 Bilen er self en Golf 2

• #2   29. jun 2008 Du har ikke i nærheden af nok maling der til at male en hel bil med...

• #3   29. jun 2008 vil tro at du til en g2 skal bruge en 4 liter... men tør dog ikke sige det med sikkerhed

• #4   29. jun 2008 Primer?

• #5   29. jun 2008 husk vandudskilder på kompressoren også

• #6   29. jun 2008 Vådslibepapir (G1000, G1200, G1500, G2000)?

• #7   29. jun 2008 okay, har alt til og slibe den.
    Kan godt se der skal noget mere maling til så!
    Bestiller 5, så har man også til skader eller lign.
    Tak

• #8   29. jun 2008 christian c: er du selv autolaker?

ellers tror jeg det er en stor mundfuld at begynde på en hellak, ender med du fucker det måske og så koster det kassen at få en maler til at rette på dine fejl.

• #9   29. jun 2008 lige præcist der intet værre end at lave folks lort om, forståer heller ikke folk som lige prøver at rep deres bil med spray lortet skal alligevel vaskes af når den så skal ordnes af en rigtig maler og bliver derved DYRERE, bare et godt råd, gør det ikke:-)

• kenneth ø
    kenneth ø Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 206
    #10   30. jun 2008 Skal du selv male din bil, så skal du sætte dig menget mere ind i farverne.
    eller måske vælge at handle farverne et lidt mere professionelt sted end Paintstyling, som ikke laver andet og kan vejlede dig ordentligt.

som nogle skriver så er din bestilling ikke helt rigtig. for eksenple så tror jeg ikke at du får meget fornøjelse ud af at hælde candy i en sort base, da den jo er sort og helt dækkende, så i det tilfælde spiæder du bare dine penge og du får slet ikke den ønskede effekt.

ser er også noget galt med næbgden af maling, du mangler noget så simpelt som en papsi mm.

dertil kommer at candy farver ikke er skide lette at male med da de ikke er dækkende medn transperante.....dvs at når du så sprøjter "overlæg ved ikke hvad man kalder det" så kommer der mere farve på der hvor du lægger oven på og der vil kommme striber i lakeringen.

Garage eller hjemme lakering det bestemmer du selv MEN du har nok valgt noget af det sværeste at lægge ud med.

Held og lykke med projektet, håber at det går uden for mange problemer. :0)

• #11   30. jun 2008 kenneth Ø: Man lærer meget af at begå fejl. Jeg synes nu, at det er friskt, at han kaster sig ud i selv at lakere en bil smiley

Kommentér på:
Hvad mangler til og male min bil?

Annonce