{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.794 visninger | Oprettet:

Polo Classic - styling? {{forumTopicSubject}}

Hjælp!

Jeg har simpelthen ikke tålmodighed til at kigge ALLE stylingsider igennem for at prøve og finde noget til min polo classic!!

Er mest interesseret i forlygter og emblemfri grill.. men måske også en diskret spoile.. Hvis der er nogen der på nogen måde kan hjælpe vil jeg godt nok blive glad smiley

Dele fra en 6n passer ikke på, og derfor er der ikke mange der sælger noget... Er også interesseret i evt brugte dele, hvis nogen har noget smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polo Classic - styling?
  • Dennis E
    Dennis E Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 4 Følgere: 4 Svar: 8
    #1   1. aug 2008 emblemfri grill fra en 6n passer er jeg da 99,9% på det ser da meget ens ud.

• #2   10. aug 2008 hey jeg kører selv polo classic..... og nej 6n fronten passer slet ik på du kan købe en del geil hos wundergeil..... men tag en emblem fri grill den koster ca. 1000kr...... du kan få andre kofanger spoiler og skørter til den..... andre baglygter findes ik..... hvis du skal hae andre forlygter på må du sætte en seat cordoba front på den passer 100% over..... kig forbi min poo classic

Kommentér på:
Polo Classic - styling?

Annonce