{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ris/Ros?.. Bedømmelse af min bil :)
  • #1   7. aug 2008 Synes at det er en flot vogn. Pænt exteriør smiley
    umidelbart skulle det være noget interiør hvis du skulle ændre noget, f.eks er jeg ikke vild med rattet... men rigtig pæn corrado smiley

• #2   7. aug 2008 Generelt super flot stand, meget velholdt !

Dog er designet meget forældet efterhånden, og personligt ikke min stil. Smag og behag naturligvis.

Men pæn er den da smiley

• #3   7. aug 2008 PS : Mangler du ikke sideskørter ???

• #4   7. aug 2008 RENLIGHED er den bedste styling man kan give en bil.... har altid godt kunne lide Corrado - i min verden er det en bil på samme design-niveau som porche, lambogini og jaguar..... Corrado er i den grad det pæneste til dato der er kommet ud af VW fabrikken - EVER!!! designet er tidsløst, sublimt og strømlignet...

Stod mit valg mellem en Corrado eller en porche ville jeg til hver en tid vælge en Corrado.. den er baaaaaaaare fin... Corrado'en har sublime køreegenskaber og motoren er solid tysk mekanik!

Top nice at se du holder den så flot - kan især godt lide lygterne :o)) Måske en gang toning af ruderne ville pynte, men... det er jo op til ejeren .o))

Hold stilen - den er sq flot!

• #5   7. aug 2008 Lækker Corrado, über lækre fælge/dæk - og fede billeder. Ud med rattet dog. Lidt for meget bling bling efter min mening...men det er jo smag og behag.

Momo Race ville passe bedre: http://www.corsportusa.com/store/catalog/images/momo%20race.jpg

Synes ikke Corrado´ens design er forældet. Tværtimod tror jeg den går hen og bliver en klassiker.

• #6   7. aug 2008 Tak skal i have for de fine ord smiley

Har gået med tanken om at tone ruderne smiley det skal nok komme smiley

Ja købte også rattet i god tro at den så lidt anderledes ud end da jeg fik den hehe smiley Skal også have et andet i på et tidspunkt.. og er et rigtigt fedt valg du har fundet Jesper smiley

Kommentér på:
Ris/Ros?.. Bedømmelse af min bil :)

Annonce