{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  male min bil
  • #1   8. aug 2008 hvis du kan lide det,så gør det,det er jo smag og behag

• #2   8. aug 2008 Få den malet på egne primisser, ellers står du om 14 dage med en bil du har spildt 15kilo på , og ærger dig a pommern til !! Min ska til maler på mandag, og jeg har sån set selv bestemt mig for hva jeg sku ha malet og hvordan.. Det var bare den rigtige tone farve jeg var bekymret for, men den er fundet nu heldigvis smiley

Men hva syns du selv ?

• #4   8. aug 2008 Synes bare jeg ser så mange som kører rundt i samme bil efterhånden, og vil gerne lave lidt anderledes end andre, hvis i forstår:)

Ja kunne også være fedt, men har lige fået sat chrom fælge på og synes ikke at hvid passer så godt til chrom fælge, men det er jo min mening:)

• #5   9. aug 2008 Så har du ikk set 50 cent filmen .. Den Mercer han siller rundt i , kvidhvid med store fede krom plader på alle 4, det ser bitchy ud man !! Alt for hårdt ! :b Jeg ville satme os gerne ha min helt hvid (candy) og så evt noget lambo orange eller anden lækker metal/perle orange fra front og op over hjelm + diverse detaljer .. Men det syns jeg ikk heeelt Polo'en (min) kan bære endnu .. Det der ikk lavet nok ved den til det kan svare sig smiley

Kommentér på:
male min bil

Annonce