{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

Let styling af Polo IV '02 {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop købt en fin lille lilla Polo, og vil gerne have nogle råd fra nogle af jer om hvordan den kunne komme til at se lidt ondere ud.. smiley Er bare en dum trunte jo..

Den kører til gengæld helt fint, så det er kun udseendet jeg gerne vil ændre lidt på.. Budgettet er sådan set ubegrænset.. Næsten..

Den er fra 2002, så den nåede lige at få wannabe-Mercer-forlygter, hvilket jeg ikke er specielt begejstret for.. Ville gerne have angel-eyes på, men er i tvivl om jeg så skal have skiftet hele fronten.. Baglygterne er heller ikke de fedeste..

Har 18" alu på sommerdækkene og synes selv det fungerer meget godt..

Håber der er nogle der kan give mig nogle gode råd.. Også til hvor det bedst kan betale sig at få det lavet osv..

Billeder af tøsen kan ses på min profil..

Tjaaak! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Let styling af Polo IV '02
  • #1   11. aug 2008 pladebixen.dk er jo et godt bud men det er da sjover og sige man har lavet det hele/meste selv?

• #2   11. aug 2008 Tjah, tror lidt det er en drenge-ting.. smiley Jeg vil bare ha' en federe bil og tror det bliver bedst hvis jeg får nogle andre til det..! smiley

• #3   11. aug 2008 Det er jo bare at sidde og kigge lidt på de forskellige styling sider og se om man finder noget man kan lide, og som man tror vil se fedt ud på bilen...

• #4   11. aug 2008 http://de.csr-shop.info/index.php?cPath=35_89

her er lidt.

• #5   11. aug 2008 Nat - Køb orig. VW dele .. Det kan jeg godt li anyways smiley Og i bund og grund så er det bare federe ikk og ha en dejlig vogn fyldt med halv tilpassede skørter fra den og den bil og nogle krom sidespejle der ser ud a helveds til hehe .. Led evt efter noget Rieger eller Ibher design smiley Ibher = ibher smiley mener det staves sån .. Og ellers ja, pladebixen kan JEG varmt anbefale (: Jeg er godt tilfreds med det han har lavet for mig, og det blir ikk det sidste .. Så kan folk bitche og whine over jeg ikk har lavet en skid selv .. Men så vil jeg hellere betale Bjarne for det og så virker det!! End at jeg selv smider en masse penge ud på noget jeg ska lave om og om igen fordi mine hænder sidder forkert smiley

Sån noget som det badboy han har lavet på min , det ville jeg slet ikk selv ku lave bare ½ så godt! Self er det fedt og sige "det har jeg selv lavet" bare ikk hvis det ligner noget der har været på patrulje i baghdad smiley

Kommentér på:
Let styling af Polo IV '02

Annonce