{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

Dino D
Dino D
Følger: 1 Biler: 3 Emner: 61 Svar: 215

Metal maling {{forumTopicSubject}}

Hey,

jeg vil gerne male min anhængertræk, som er rent jern, med lidt overfladerust. Derfor kunne jeg tænke mig at male den mat-sort. Men hvordan gør man lige? Altså skal al rusten slibes/børstes væk, eller kun det som sidder meget 'løst'?

Skal det grundes først? Og derefter males? Andre ting...?

Man kan se anhængertrækket under min (bil) profil..

Tak for hjælpen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Metal maling
  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #1   11. sep 2008 jeg ville bare male det med hammerite... det er lidt stærkere end traditionel maling på kuglen bliver det slidt af under alle omstændigheder så der må du have et cover på

• #2   11. sep 2008 Det letteste er at tage rusten med en stålbørste på en bormaskine og så give den hammerlak bagefter.

Men om det holder ved jeg ikke da det jo er hårdt for malingen at have en trailer hængende, men jeg vil næsten tro det skal være hamerlak eller pulverlak for at holde bare det mindste.

• #3   11. sep 2008 Ok, hvad er hammerlak? (og ordet lak hentyder til noget der skinner, og det vil jeg ikke have at det gør, det skal bare være mat sort, så den forbliver neutral)

Selve kuglen er jeg ligeglad med (om den bliver 'slidt')...

• #4   11. sep 2008 Som Steffen M siger. så slib rusten væk med en stålbørste, og så mal med Hammerite

Kommentér på:
Metal maling

Annonce