{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rep af solfilm..
  • #1   16. sep 2008 så vidt jeg er orienteret, så hedder det et nyt stykke solfilm...

• #2   16. sep 2008 nyt stykke.. ellers en sort tusch så kan man ikk se det så tydeligt smiley

• Mirza b
    Mirza b Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 26 Følgere: 25 Svar: 26
    #3   16. sep 2008 af med det og nyt på

• #4   16. sep 2008 På med noget metalliseret-solfilm .. Så kan din knægt bare hakke løs smiley

• #5   18. sep 2008 ok... det er nemlig metalliseret film.. men kan åbenbart ikk hlde til en spids genstand pløjet direkte ind i den.. nå, må gi den en sort tusch.. ,-)..

• #6   18. sep 2008 Er det det? smiley .. Jeg har prøvet at køre en spids skruetrække hen over for at teste, om den er så ''ridsfri'' .. Det var den så heldigvis.. Men den har også sine grænser, kan jeg høre.. hehe

• Rune K
    Rune K Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #7   18. sep 2008 Ang. dine hakker, så er der som nævnt ovenover 2 ting du kan gøre:

1: Sort tusch
    2: Ny film

Problemet, som jeg ser det, er at du har fået monteret en solfilm som ikke har det såkaldte SR/HP (Scratch Resistance/High Performance)
    Jeg ville foreslå at du får monteret en Llumar/3M eller Suntek i katagorien "HP-Film".
    Ulempen ved kun at få det monteret i den rude der er gået i stykker er at den vil have en anden "farve" da det er enten et andet mærke eller anden kvalitet.
    Selvom alle film typerne f.eks er en 05% så har hvert mærke en smule farve nuancer er hver deres film.

Så det er enten: Fingerbøl på knægten, også den samme film i.
    Eller udskiftning i hele bilen til en HP solfilm.
    Hvis det altså er finish du går efter smiley

• #8   20. sep 2008 kan selvfølgelig være at de har taget røven på mig derinde,for jeg bestilte den metalliseret og har også betalt for det.. ;-).. For netop at undgå ovenstående..

• Rune K
    Rune K Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #9   24. sep 2008 Den metalliserede film er som regel også den billigste:

1: Den er lettere at producerer
    2: Den har en tendens til at blokerer for GPS, og somme tider mobil signaler.

Det du ALTID skal spørge om er om den har en SR coating, da den er altafgørende for, hvor modstandsdygtig din film er overfor ridser.

Hvis du blev lovet en SR lign. film så prøv at finde ud af, hvilken film der er blevet sat i din bil.
    For har de taget røven på dig, så har du din fulde ret til at få monteret ny film i hele slæden uden ekstra beregning.

Kommentér på:
rep af solfilm..

Annonce