{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Til alle som skal have lakeret bil osv {{forumTopicSubject}}

Jeg ser tit folk herinde der spørger om priser på hellakeringer og små ting til bilen. Nu er jeg selv vognmaler, og tro mine ord. En maler skal se tingene før de kan give en pris, og priserne er forskellige fra maler til maler. så istedet for gang på gang at skrive og spørge herinde- så kør dog ned til jeres autolaker i jeres område. Det spare både jeres egen og folk´s tid herinde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til alle som skal have lakeret bil osv
  • #1   16. okt 2008 nu er det jo også kun de useriøse snik snakkere der sidder og spørg om priser, det er lidt ala når de skriver i folks annoncer... det blir kun ved snakken..

• #2   16. okt 2008 okay ?

• #3   16. okt 2008 Derfor kan man vel have lov til at spørge efter en ca. pris ? smiley

• #4   16. okt 2008 og hvis du lod være med at skrive det her sparede du min tid på at læse det her igennem!

• #5   16. okt 2008 Hey Tanja.. Enten reklamere du selv at du er maler eller også reklamere du at du er maler, som fint nok... Men grunden folk spørg er det pga der flere tusinder at spare, når der er tale om lakering, fra 5 kg til 30 kg...

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #6   16. okt 2008 kan da godt frostå at folk der ikke ved noget om det spørger.. så undgår man at blive taget alt for voldsomt ved næsen...

• #7   16. okt 2008 Steffen M

Det er jo netop derfor emnet er oppe kører hele tiden..

• #8   16. okt 2008 Der er vel ingen der bliver tvunget til at svare på noget, så alle er vel velkomne til at spørge om alt hvad man gerne vil have hjælp til m.m.

Men hvis svarene er noget i stil med det du lige har skrevet, Tanja, kan det jo være der ikke er så mange der spørger (dig) mere smiley
    /Claus

• #9   16. okt 2008 Jeg reklamere ikke for noget, det kan godt være der er mange tusind og spare- hvor man kommer hen- Men man kan ikke få en pris herinde når den maler der skal male tingene/bilen ikke har set det, det er det jeg mener, og prisen hænger gerne sammen med kvaliteten (ihverfald de jeg kender) Det er derfor jeg ikke forstår hvorfor folk spør´på prisen herinde - når det egentlig kun er maleren der kan svare på det- Man kan godt spørge om andres affaringer og hva de har betalt- men det bliver sjældent det samme- det var bare en info.

• #10   17. okt 2008 alle spørg hvad det koster såååå
    hvad koster en hellak ?
    nej gas har selv maler men du har ret men tror ik det hjælper for folk spørg hellere end at søge i forum
    og DET gælder på alt
    og laver man en pris liste så ringer de stadig og spør om det også gælder deres bil
    men man må jo bare svare ellers får man bare at vide man ingen kundeservice har

Kommentér på:
Til alle som skal have lakeret bil osv

Annonce