{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på autolakering?
  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.552
    #1   23. okt 2008 Jeg kan male den billigt for dig. Sort.

• #2   23. okt 2008 kan I ikke snart skrive noget ordentligt i de emner... det kan ikke være så mega svært?

Du kunne skrive. Pris på lakering af bil... et eller andet. Bare ikke hey!

..... grrrrr......

J smiley

• #3   23. okt 2008 Hvem sagde den skulle være sort? smiley

• #5   23. okt 2008 søg for satan da i forum..det koster mellem 10000 og 40000,men du har vel ikke råd til det allegevel..kan det så forhelvede da ikke være lige meget...

AAAAAHHHHH der er 700 der spørger om det hver dag..hvis folk vil vide det så kør forbi maleren og spørg..kan sku da ikke sige hva det koster neå man ikke ved en skid om hva der skel males...sorry,men bægeret flød over..

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#6   23. okt 2008 Sort er den eneste farve jeg har, som jeg ikke selv skal bruge... Det smarte er, at man efterfølgende kan skrive på bilen med tavlekridt.
    Det er skidesmart...

Ring til en autolaker. HAN ved hvad det koster at få malet en bil!

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #7   23. okt 2008 nu sidder jeg som total ny på bg.. må man ikke spørge om hvad en larkering sådan generelt koster ? der er jo mange forskellige priser men det var nu stadig sjovt og høre hvad det koster sådan lidt på landsbasis`s.. har selv en golf2 og en vento fra 96 som jeg gerne ville have malet om..

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    okt 2008

#8   23. okt 2008 og er ligeglad med om det er med moms eller hvad det er..

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#9   23. okt 2008 Man kan jo ikke sige hvad en lakering "generelt koster", prisen ændrer sig efter hvor i landet det er, bilens størrelse, bilens stand, forarbejdet på bilen, hvor meget der er adskildt, hvilken farve der ønskes osv osv...

Det må da sige sig selv at ingen udover præcis den autolakerer man får fat i, kan sige hvad prisen vil ende på... Logik,

• #10   23. okt 2008 jamen det koster mellem 10 og 30k alt efter om det skal være en billig hattelak, eller om det skal være pænt og måske have lidt effekt i. men kør ud forbi en maler, han kan give dig en mere præcis pris..

mark

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    okt 2008

#11   24. okt 2008 min vento har magicblue nu og ønsker den skal have den igen.. og golfen også fik den farve.. nogen der kender liter prisen på den farve ?

• #12   24. okt 2008 louise prisen på selve malingen er jo ingen ting i forhold til slibe arbejdet.
    Slibe arbejdet betyder jo 50% for hvor godt resultatet bliver.

Og ingen kan/vil give en pris for de ser hvor meget der skal slibes.
    Dem der har givet en lav pris, jamen de sparer også på slibearbejdet

Kommentér på:
Pris på autolakering?

Annonce