{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

nogle der har erfaringer: firma {{forumTopicSubject}}

http://www.customcolors.dk

Det er fordi jeg har nogle chrome fælge jeg gerne ville have malet chrome igen, og der kan jeg se at dette er det eneste firma som laver dette? nogle der har prøvet det før, eller fået lavet andet der, som kan oplyse lidt om priser fra dette firma smiley

Skal også nok ringe i morgen, sad bare lige og ville høre jer ad smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogle der har erfaringer: firma
  • #1   26. okt 2008 tror ik du ka male dem chrom pænt, de skal omforkromes rigtig igen af firma som f.eks gladsaxe metal sliberi osv, men det koster en pæn sjat og få dem omforkromet omkring 10 jern har jeg hørt så måske det bedre ku betale sig og købe nogen nye

  • #2   26. okt 2008 jaa, det kan godt være. det er fordi jeg står med 2 sæt fælge, og det ene er total fejlfrit, (det som er på mine billeder) og det andet er det som jeg gerne vil have ordnet, det jeg bedre kan lide dem. og kan ikke rigtig få noget for nogle som er slidt. så derfor ville det bare være sjovere at prøve at få sat de andre i stand som jeg havde.

    Derfor jeg søger efter det smiley


  • #3   26. okt 2008 Hej Kristian
    Jeg har kun godt at sige godt om custom colors, men lige chrom malingen kæmper de en kamp med.
    Men tag en snak med michael.
    De er også at finde inde ved scandinavian custom show


  • #4   26. okt 2008 firmaet er fint nok, men tror du skal holde dig fra krom maling ligegyldig hvor det sælges

  • #6   26. okt 2008 man kan godt male chrom.. men der ska mere end bare en spray dåse, eller en malesprøjte til..

  • #7   26. okt 2008 de er reele nok har snakket lidt med ejeren og tror ikke de sælger skrammel men der findes osse sprøjte krom det er der osse mange fælge der er lakeret med man kan som regel se forskel på det da sprøjte krom er meget ujævn i overfladen hvor alm krom ikke er det

  • #8   26. okt 2008 Jeg kender til hele processen da min bil var noget af det første der blev malet med deres anlæg.
    Det skal siges at det ikke er nemt.
    En ting er at overfladen skal være jævn det er nemt nok, men når man lægger basen skal den også være jævn, det vil sige ingen appelsin hud/løbere for man må IKKE slibe i basen, for så kan man se sliberidsene når man lægger chromen, da crome partiklerne lægger sig ved hjælp af et aktivator stof. Man må heller IKKE røre chromen for det giver også ridser eller misfarvning. Hvis den del er ok, ja så er det bare at lægge lakken.



Kommentér på:
nogle der har erfaringer: firma

Annonce