{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TÜV papire på sænkningsfjedre?
  • #1   12. nov 2008 Mener bestemt de skal have en TÜV.. der krævede det ihvertfald på min, både fjedre, bur og skivebremser bag på skulle have TÜV

  • #2   12. nov 2008 så hvis jeg forstår det korrekt kan jeg sagtens købe nogle fjedre uden TÜV hvis jeg bare ikke overstiger de 40 mm ?

  • #3   12. nov 2008 Har nu faktisk aldrig skulle vise noget dokumentation på mine sækningssæt når jeg har været til syn.. men uheldig kan man vel være og skulle vise det..

  • #4   12. nov 2008 Lige meget om det så er erstatningsfjedre i samme højde som de orginale, skal de faktisk være godkendt til bilen!

    Ellers kunne alle og enhver jo bare rulle noget rundjern op så de ligner orginalfjederen og så køre med det. Det holder jo ikke, vel!

    Det der får folk til at få den opfattelse af at det først er nødvendig med en godkendelse når sænkningen er over 40 mm, er at man ved sænkning over 40 mm skal have bilen til syn og have det tilskrevet som konstruktiv ændring.


  • #6   12. nov 2008 der skal ikke være tuv på bur. det må gerne være hjemmelavet

Kommentér på:
TÜV papire på sænkningsfjedre?

Annonce