1.804 visninger
|
Oprettet:
Xenon støj {{forumTopicSubject}}
Nogle der har haft samme problem som jeg, der er meget støj i radioen og det forsvinder når jeg slukker for xenon lyset? kan det være dårlig stel? har spurt om canbus relæer kan afhjælpe problemet men leverandøren siger det kan det ikke det hjælper kun på startstrøm? Min bil er en SEAT ALTEA TFSI.
sep 2004
Følger: 39 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 116 Svar: 1.877
aug 2006
Følger: 48 Følgere: 52 Biler: 3 Emner: 319 Svar: 2.491
Ej ikke noget jeg har hørt om andre har haft problemer med.
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 4 Emner: 80 Svar: 238
apr 2006
Følger: 41 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 1.252
Kan sagtens linke til forhandler der har det, men vil ikke have skyld for at forsøge at reklamere , da jeg allerede har skrevet om det flere gange, og nej det er ikke mig der sælger noget, er ganske almindelig privat mand. (tidligere autoelektriker)nHvis nogen vil vide hvor de købes, så send en PM og få linket. Fortsat god aften de herrer og damer
apr 2006
Måske du lige skulle undersøge sagen lidt nærmere inden du kommer med den udtalelse, Slim og digital har intet med hinanden at gøre, bortset fra at en analog ballast aldrig kan blive rigtig slim, da transformatoreren fylder fysisk for meget, en ægte digital ballast kan fylde så lidt som 5x6x1cm grundet den digitale teknik, som samtidig muliggør at den opererer ved spændinger ml.9V og 32V uden ændring af styrken på gasudladningen, den kan stadig ved 9V DC genere 35kV i opstarten og de ca. 23kV der skal bruges, og det endda ved "kun" 5A forbrug grundet switchmode princippet., der er pt. så vidt vides kun 1 firma der kan levere disse i DK. og de fungerer ligegodt på en MC som en VW med CANBUS og pæresvigt kontrol, og det uden ekstra relæer,kondensatorer og sølvpapir.
apr 2006
Det er iøvrigt stof til eftertanke at du skriver der intet er der hedder digitale ballaster, men samtidig reklamerer med dem på din egen side
http://inca-pro.dk, og du ligeledes har en markeds annonce for xenon, http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=639924 hvori du skriver det sælges grundet fejlkøb, og derefter skriver du har alle typer pærer til salg det lugter langt væk af reklame for egne produkter.
Xenon støj