{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.804 visninger | Oprettet:

Xenon støj {{forumTopicSubject}}

Nogle der har haft samme problem som jeg, der er meget støj i radioen og det forsvinder når jeg slukker for xenon lyset? kan det være dårlig stel? har spurt om canbus relæer kan afhjælpe problemet men leverandøren siger det kan det ikke det hjælper kun på startstrøm? Min bil er en SEAT ALTEA TFSI.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xenon støj
  • #1   14. nov 2008 næh har problemer med parkerings sensor med xenon i tågelygter.. Det siges at hvis man pakker ballaster ind i staniol hjælper dette.. Måske også i dit tilfælde !! smiley

• #2   14. nov 2008 Det er ikke bare dårlig musik smag du har? =støj smiley

Ej ikke noget jeg har hørt om andre har haft problemer med.

• #3   14. nov 2008 Passat A med hjælpe relæ mener du da canbus relæer? eller hvad? Det er det eneste jeg kan finde på det link du sendte med?

• #4   14. nov 2008 Digitale ballaster, så er den ged barberet, utroligt så mange der overser at en bil med CANBUS er digital i sine signal veje, og lige meget hvad man køber vil det kun give problemer med en dårligt afskærmet analog ballast. Drop alt det dér med sølvpapir, og hjælperelæer, det hjælper sgutte meget alligevel, og hvem gider køre i en fed bil, vel vidende at der er sølvpapir i motorrummet? Køb digitalt, så spiller det med det samme, ingen blinkeri, ingen langsom start af lyset, ingen problemer med pæresvigt kontrol.

Kan sagtens linke til forhandler der har det, men vil ikke have skyld for at forsøge at reklamere , da jeg allerede har skrevet om det flere gange, og nej det er ikke mig der sælger noget, er ganske almindelig privat mand. (tidligere autoelektriker)nHvis nogen vil vide hvor de købes, så send en PM og få linket. Fortsat god aften de herrer og damer

• #5   15. nov 2008 Øh.... Nå det mener du ikke?
    Måske du lige skulle undersøge sagen lidt nærmere inden du kommer med den udtalelse, Slim og digital har intet med hinanden at gøre, bortset fra at en analog ballast aldrig kan blive rigtig slim, da transformatoreren fylder fysisk for meget, en ægte digital ballast kan fylde så lidt som 5x6x1cm grundet den digitale teknik, som samtidig muliggør at den opererer ved spændinger ml.9V og 32V uden ændring af styrken på gasudladningen, den kan stadig ved 9V DC genere 35kV i opstarten og de ca. 23kV der skal bruges, og det endda ved "kun" 5A forbrug grundet switchmode princippet., der er pt. så vidt vides kun 1 firma der kan levere disse i DK. og de fungerer ligegodt på en MC som en VW med CANBUS og pæresvigt kontrol, og det uden ekstra relæer,kondensatorer og sølvpapir.

• #6   15. nov 2008 Passat A eller Ferhat Yildirim som du vel hedder

Det er iøvrigt stof til eftertanke at du skriver der intet er der hedder digitale ballaster, men samtidig reklamerer med dem på din egen side
    http://inca-pro.dk, og du ligeledes har en markeds annonce for xenon, http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=639924 hvori du skriver det sælges grundet fejlkøb, og derefter skriver du har alle typer pærer til salg det lugter langt væk af reklame for egne produkter.

Kommentér på:
Xenon støj

Annonce