{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lakering af golf 2
  • #1   28. nov 2008 Virkeligt skidt farve valg. forkert valg af kofanger .synes bilen er kommet til at se gamle ud .. Bare min mening

  • #2   28. nov 2008 arbejdet ser ud til at være iorden men fave sammensætningen ;(

    synes også det ville være pænere bare med en sort emblem fri front

    men det har sku stadig pyntet en det

    dog synes jeg godtnok det er mege synd med farven på taget


  • #3   28. nov 2008 Kofangerne syntes jeg så passer godt på golf'en, i mine øjne burde de ikke have lavet andre til den.

    Den grå/grønne farve er faktisk sort med guldperlemor på, farven er ikke gengivet rigtigt på billederne.

    Ang. emblemerne bagpå ville jeg også have dem væk, men smeden havde ikke tid til at lukke hullerne og jeg havde ikke mulighed for at vendte med lakeringen, så de måtte bare af og have samme farve. Ang. fronten syntes jeg at det ser godt ud med emblemet lakeret i stedet for emblemfri front som alle har.

    Men tak for kritikken ellers..... smiley


  • #4   28. nov 2008 Farven på taget er den samme som på klappen, den er bare lidt støvet.

  • #5   28. nov 2008 Er en fed orange. Men synes det er synd taget og de andre ting er grønt, og det hele er indfarvet.

    <b>AJay


  • #6   28. nov 2008 AJay - ©:

    Den er lidt et forsøg, og den første bil jeg sprøjter. Den orange farve er jeg også rigtigt glad for, den er blevet rigtigt fed fordi perlemoren er sprøjtet direkte oven på farven. Det sorte er heller ikke blevet efter planen, men det er sådan den nu engang er blevet. Det er også meningen at alt skal være indfarvet, det var planen fra starten, og jeg syntes nu det klær den OK.

    Michael


  • #7   28. nov 2008 smid da lige link når du har fået den samlet færdig smiley

Kommentér på:
Lakering af golf 2

Annonce