{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

19" på Vectra B? {{forumTopicSubject}}

Jeg kender næsten godt svaret allerede, men er alligevel nødt til at høre fra jer fælg-kyndige.

Ville disse fælge kunne gå på min Vectra B - http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=651265

Min er sænket 50/50 og allerede mine 17" sidder meget tæt på skærmkanter (de er dog aldrig gået på). Med vildt lavprofil, kunne 19" så presses ind mon?

Kan man få adaptere så disse 5x100/5x114,3 vil passe på min Vectra som vist kører med 5x110?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  19" på Vectra B?
  • #1   5. dec 2008 nej normalt til vectra hvis den er 5 huls og køre 5x110 så ka du bruge forskydninsbolte de giver sig 2mm, men i dit tilfælde skal de gi sig 4.3mm og det kan de ikke, men der ka godt være 19" på en vectra b med 215/35-19 bar ik lige dem der smiley

• #2   5. dec 2008 Adaptere vil ødelægge det fine ET, og hvis du alligevel skal til at købe adapter der ændre bolt-afstanden, så tror jeg du ligeså godt kan overveje at købe dem nye, da dem i annoncen alligevel er uden dæk og rimelig ødelagte.

http://www.thansen.dk/products.asp?c=2260009360&n=2095264603

• #3   5. dec 2008 @Mr & Miss W: Tak for forklaringen, jeg har været rimelig blank omkring forskydningsbolte men det fik da opklaret det lidt mere for mig. Nu vil jeg bestemt holde øje med 19", så blot med nogle dæk der kan være der også smiley

@Per L: Også mange tak! Jeg troede faktisk disse fælge var meget dyrere, anede ikke thansen havde dem. Dem vil jeg bestemt kigge nærmere på, burde dog vente til foråret da de alligevel nok ikke er billigere nu. Kanon I gider komme med så brugbare info og links smiley

• #4   5. dec 2008 så lidt , men jo det er en Thansen fælg, selvom designet vist er stjålet fra Brabus eller lorinser, men kan ikke helt huske det.

Angående forskydningsbolte / bolte med løs konus, så giver de sig de ca 2mm som han skriver. Dette gør at du også kan holde øje med VW & Audi fælge der kører med 5x112. Der er tit fine fælge til salg i markedet med den hul størrelse, da VAG folk ofte har en tendens til at være mere villig til at købe fine og dyre fælge

• #5   5. dec 2008 Ja mente nok jeg havde set Mercedes biler med dem, tænkte de ville pynte på en stor bil som VB. Jeg er dog lidt afholdende fra at købe 19" hos THansen da de nok ikke levere dæk med en så lav profil, at de kan gå i hjulkasserne på min VBer - som sagt så sidder mine 17" allerede ret tæt. Og fordelen ved brugtsalg, er at sælger oftest er villige til lade folk prøve en fælg inden man køber.

Jeg vil holde øje med markedet henover vinteren - tak igen smiley

• #6   5. dec 2008 prøv helts og kig efter nogen der 7.5x19 for den er ik helt glad for 19" sådan en vectra smiley

Kommentér på:
19" på Vectra B?

Annonce