{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

Gevind vs. Sænkning Pug 206 {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg skal have sænket min Peugeot 206. Men jeg ved ikke hvad jeg skal købe, vil gerne have en gevind undervogn da det nok er det rareste så man kan justere den, men er det ikke bedre at købe nogle gode dæmpere og fjedre i stedet for? F.eks Koni. Jeg vil ikke ud og bruge voldsomt mange penge på det, men ville høre om der er nogen der har gode erfaringer med nogle sæt til rimelige penge??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gevind vs. Sænkning Pug 206
  • #1   27. dec 2008 Ikke nødvendigvis, man kan godt sætte dæmpere i, ibag, men det var ikke det spørgsmålet gik ud på. Var jeg godt klar over.

• #2   27. dec 2008 Altså jeg har bare sænkningsfjedre på, men vil klart hellere have en gevind når pengene er til det.

• Andreas J
    Andreas J Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 71
    #3   27. dec 2008 prøv at kik på nv-autodele.dk der finder du fin program til din 206

• #4   27. dec 2008 Ja har kigget der, men altså et par koni dæmpere med fjedre i den højde jeg gerne vil have ville vel egentligt være bedre at køre med end en billig billig gevind undervogn?? For mener self at gevind er det rareste mht justering men hvis det så er en pap undervogn man får til pengene er de jo spildt, så hellere smide dem efter et ordentligt sæt dæmpere og fjedre.. Men ja jeg ved det ikk, ville bare høre om folk ku hjælpe mig. hvor kan man købe V-maxx undervognen? Og hvor kan man evt få gevind fra tyskland? Gerne Links =)

• #5   28. dec 2008 Nu må du ikke hænge mig op på det, men hvis du stiller på en gevind undervogn, er der vist noget med, at bilen skal spores...

Kommentér på:
Gevind vs. Sænkning Pug 206

Annonce