{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.077 visninger | Oprettet:

Polering {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt mig et polersæt fordi jeg ville til og polere diverse ting.. Jeg hart før prøvet at polere diverse ting med at slibe overfladen groft og så finere og finere og til sidst give det en gang autosol.. udemærket resultat men ikke som chrom, og dem som netop bruger polersæt med slibemiddel og polermiddel siger det gør (se bl.a. de mange fotoalbums).. Fik det så hjem idag og gik igang som beskrevet hvor jeg giver det med den grove børste med slibemiddel på (rød) og så bagefter med en finere børsteting med polermiddel (hvid) men alligevel bliver det slet slet ikke nær så godt som det jeg gjorde "the-old-faschion-way"..
Hvad er det lige jeg gør galt her siden det ikke engang blir så godt som med autosol?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polering
  • #2   7. jan 2009 Sliber ikke for ifølge sættet skulle det ikke være nødvendigt og nogle fotoalbums/guides siger også det ikke er nødvendigt..

Det er en indsugning i sandsten tror jeg det hedder.. Samme materiale som vr6 indsugning er lavet af..

• #4   7. jan 2009 Er det virkelig nødvendigt at slibe..?
    Kan man ikke blot bruge slibemiddel? For er hvad jeg netop har læst fra andre..

Jeg er egentlig ikke sikker på hvilken glinsemasse jeg har fået med for har brugt et sæt jeg har købt.. Men skal jeg da lige ha undersøgt så.. Ved bare der er en rød og en hvis klods..

Kommentér på:
Polering

Annonce