{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Nyt bilalarm {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har været på udkig efter et nyt bilalarm?
Er der nogen der har gode råd til hvilket?
Mine krav er følgende:
at der skal kunne monteres motorstart
og dør/bagagerums åbner på

Derfor bl.a. Magicar, nogen der har noget godt om dette alarm?

Har ligenu et centrallås alarm sat på bilen, MEN der nu er lavet uprof, så der flyder med ledninger
og nogle gange begynder den selvom der ikke sker noget, og døren er lukket, osv! ERGO et problem!

Evt nogen der kender et sted med god service, til fornuftig pris?
HELST i Jylland, omkring Århus, men andre har også int, hvis prisen er ok!

har bl.a. været inde og se på http://net-import.dk/
Men eller andre råd?

Mange Tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt bilalarm
  • #1   20. jan 2009 Din bil går ikke gennem syn med fjernstart

• #2   20. jan 2009 Gør den ikke? Noget de finder eller?
    Første gang jeg hører dette...

• #3   20. jan 2009 Bilen kan godt synes med fjernstart. ikke lovligt nej...

Men de fleste har en "Valet mode" som deaktiverer alarmens funktioner. så kører man bare til syn sådan, og hjem og slår skidtet til igen.

• #4   20. jan 2009 ja de opdager det jo med det samme til syn. jeg har en alarm fra net-import med fjernstart, og der er gearsikring på.

Det vil sige bilen skal stå i frigear for at fjernstarte, og bilens slukker ikke på samme måde som en den gør ellers...

• #5   20. jan 2009 min polo er synet to gange med min alarm monteret og der er fjernstart i, men som peder B skriver det er bare sætte den i valet mode, så opdager den den aldrig

• #6   20. jan 2009 Hold dig fra Intech alarmer. Min skaber sig helt vildt efter kun 6-7måneder. Og ham Kenneth der har Net-import er sgu ikke til meget hjælp. Han siger at alle fejl skyldes dårlig stel og derefter ignorer han bare sine kunder for at slippe for at give en en ny alarm.

• #7   20. jan 2009 fp G -> det er jo bare 1 erfaring.

Jeg har også købt og fået monteret ved Kenneth (og kender ham ikke ud over den handel)

Det hele virker fint, og det er vel også et års tid siden nu.
    havde et problem med indstilling af følsomheden på alarmen, der var han meget hjælpsom.

• #8   20. jan 2009 Jeg var også fint tilfreds indtil problemerne begyndte. Hvis jeg skulle gøre det om ville jeg købe en kvalitetsalarm.

• #9   20. jan 2009 Altså, uanset hvad i alle sammen siger, så er fjernstart ulovligt på biler her i DK. Bliver det opdaget til syn, så dumper bilen! Og gør den det, så skal hele alarm systemet fjernes. Har selv prøvet det

• #10   20. jan 2009 en af míne kammerater har fået montert en alarm fra netimport i hans audi 1.8 t og den er han vist tilfreds med både med turbo timer osv osv i

• #11   20. jan 2009 Christian -> folk siger jo NETOP at fjernstart er ulovligt...

men der er så meget der er ulovligt og heldigvis også metoder man kan slippe igennem syn med disse.

F.eks. ved fjernstarts alarm. Kan der bare aktiveres Valet mode.
    Så er problemet løst. det opdager de aldrig, det kan slet ikke lade sig gøre. hvis du deaktivere hele alarmsystemet og tager fjernbetjeningen ud af nøglebundtet? så kan de umuligt opdage at bilen har fjernstart.

Forresten, hvorfor er det ulovligt?
    er det noget med sikkerhed i tilfælde af ulykke? eller??

• #12   20. jan 2009 Kan så sige at min er med fjernstart men den slukker efter 1 min da en bil ikke må være tændt længere.

Min bil har så haft fjernstart siden 94 og har siden 94 gået igennem syn med fjernstart smiley

• #13   20. jan 2009 eller den slukker efter 1 min hvis jeg sætter den til det ellers slukker den normalt efter 10 min så bilen bliver varm i istiden..

Tror ikke man skal gå så højt op i det..

• #14   20. jan 2009 Det er ulovligt, fordi bilen kan fjernstarte af sig selv, og hvis bilen så står i gear, så rykker den sig. Det var den forklaring jeg fik

• #15   20. jan 2009 Christian M:

Så er det da sat forkert til,,, Nu er min med automat gear og tror nu ikke det gør en forskel, men står den ikke i n eller p så tænder lyset på bilen og den prøver ikke engang at starte, men tilgen gæld så slukker bilen bare og har prøvet det flere gange og det kan ikke lade sog gøre at den tænder imens den er i gear..

• #16   20. jan 2009 Jo men alle nye bilalarmer med fjernstart har naturligvis gearsikring.

det har min også. så det er fysisk umuligt for bilen bevæge sig uden at jeg sidder i den. den kan godt starte og stå i tomgang i få minutter, men den kan ikke efterlades i gear og fjernstartes...
    Så den begrundelse er ikke helt gyldig... ? hehe...

hvis altså det er årsagen til at det er ulovligt

• #17   20. jan 2009 Christian M:

Tror grunden til det er ulovligt selvom jeg ikke har hørt om det før, men tror på det i siger..

Men grunden kan kun være at bilen ikke må være tændt uden du er i bilen..

• #18   20. jan 2009 Peder B:

Med min fjernstart kan du slet ingen ting andet ind at tænde den..

Rør du gear eller bremser eller speeder så slukker bilen..

• #19   20. jan 2009 Tommy -> ja det var også hvad jeg mente.

Altså at den kun kan starte bilen.
    Jeg kan f.eks. heller ikke efterlade bilen i gear (eller jo det kan jeg godt) men så virker fjernstarts funktionen ikke.

Desuden skal der trykkes på flere knapper på fjernbetjeningen for at fjernstarte, så det er ikke noget man lige kommer til ved at den ligger og roder rundt i lommen

• #20   20. jan 2009 Peder B:

Ja nemlig..

Tror det der er ulovligt er at man ikke forlade en bil tændt., men det fløjer jeg højt og flot på for nu har jeg fået mmin bil igennem syn i mange år og nu skulle så ikke kunne? Ja måske, men der er jo kun en ting at gøre tag stikked af boksen så kan den ikke fjernstarte og så sætte stikket i igen når du er kørt..

Men tror nu ikke det skulle være et problem med fjernstart..
    Hvis han siger til mig at den skal af fordi man ikke må tænde sin bil uden at man er der så kunne jeg jo også bar sige jamen hvad er forskellen på om jeg løber ned og tænder bilen og kommer ned igen og bilen er varm og is og sne er smeltet så man har ordenligt udsyn? eller jeg starter den oppe fra lejligheden??

Der er 2 ting ved det eks. som gøre at fjernstart er en fordel. Man kan ikke køre i bilen uden nøgle ved fjernstart og alarmen er stadig sat til med låst døre..

• #21   20. jan 2009 tak for indlæg!
    MEN stadig gode råd om hvilke alarmer der vil være ok?
    hvad jeg skal vælge? og hvorfor evt?
    tilsætningsmuligheder godt/dårligt?

EVT nogen der har et sted som de siger "god erfaring" for?

• #22   20. jan 2009 - Can - N:

Der er nok blandet meninger om alle alarmer, men min ungo alarm har nu altid virker perfekt samt fjernstart..

Og ved hvis du ringer til impotøren af ungo så henviser de dig til en som har lavet det i 25 år i kbh et sted og så bliver det med garanti lavet ordenligt.

• #23   20. jan 2009 Jeg har ALDRIG oplevet at de overhovedet spurgte ind til alarmen.
    Var godt nok heller ikke klar over at det var ulovligt. Men altså, så lader man jo bare være med at tage fjernbetjeningen med til syn, hvis det endelig er...

Kommentér på:
Nyt bilalarm

Annonce