{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

SE HER! køb dig et billigt anlæg {{forumTopicSubject}}

hej BG...

på lørdag bestiller jeg det helt store anlæg hjem til min civic... det bliver bestilt hjem fra england og det tager ca 3 uger...

siden det bliver bestilt fra er caraudiosecurity.com

så var det jeg tænkte om der er nogen som vil have noget med i købet, så skriv for så splitter vi fragten...?

skriv hvis der er noget i har i tankerne og jeg skal undersøge prisen, stort set alt kan skaffes....

bare et eksempel på hvor billigt det kan gøres:

JBL GTO-1004e Amplifier (4 kanals forstærker)

1 stk JBL GTO-1002D - 10" subwoofer

2 stk JBL GTO-937 - 6"x9" speakers

2 stk. JBL GTO-6527S - 16.5cm speakers

1 stk 10" subbox sealed

PC4-27 - wiring kit

kan skaffes ca. til små 3500 kr!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SE HER! køb dig et billigt anlæg
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #1   28. jan 2009 hva er fragten på såen en omgang ?

• #2   28. jan 2009 Der er en grund til at der er marked herinde også..

• #3   28. jan 2009 Ice Fox. Det har sgu da intet med marked at gøre!!

• #4   28. jan 2009 tror IKKE han gør det uden fortjeneste, så der bør vel være i markede.

• #5   28. jan 2009 altså for det sidste sæt jeg købte (mit eksempel) der kostede 0 kr... fordi jeg fedtede lidt... men normalt koster det 500 kr... og det går jeg ud fra det gør den her gang ellers trækker jeg jo self også det fra...

. StuF - Striben Aalborg. *Tysker fælge til salg!* .: prøv at gå ind på siden og find den du kunne tænke dig og send et link til den.... og jeg skal regne på prisen for dig inkl fragt og hele molevitten...

• #6   28. jan 2009 Helge med de brede fælge: self er det ikke helt uden fortjeneste min fragt bliver billigere... men alt andet tjener jeg INTET på og alle der bestiller det gennem mig skal nok få en kopi af kvitteringen så ingen bliver eller vil komme til at føle sig snydt!!!!

• #7   28. jan 2009 Stig T

den ligger sådan halvt halvt mellem forum og markede smiley

det her er vel en ydelse. men også et godt råd smiley

• #8   28. jan 2009 nemligt rigtigt... opfordre jo ikke folk til at de SKAL købe gennem mig... de kan jo ogå bare købe hos dem selv og betale fuld fragt...

• #9   28. jan 2009 kommer der ikke told på?

• #10   28. jan 2009 Stig T-nu skal jeg ikke blande mig men jeg røg ud for nogle år tilbage fordi jeg kunne skaffe billige xenon,syntes du skulle skrive pm til dem der er interreseret for egen skyld.
    det her var den regel de henviste til....
    4.2 Kommercielt salg
    Det er ikke tilladt at oprette kommercielle annoncer i Markedet (eller andre steder på siden). Markedet er udelukkende beregnet til privat køb, salg og bytte. Alle annoncer skal være af varer man selv ejer og ikke af varer man kan skaffe.
    Derudover er det ikke tilladt at oprette annoncer om at man f.eks. importerer varer eller har et større eller mindre lager af varer. Herunder betegnes også fotos og tegninger eller andre ting som laves på bestilling. Det vil sige at firmasalg der på nogen måde konkurrerer med kommercielle forhandlere er helt og aldeles uønsket på siden.

• #12   28. jan 2009 sorry men det andet indlæg gik jo fuldstændigt i vasken! folk begyndte at diskutere told og moms, hvilket er inkl. i den oplyste pris.

sorry Bent T men kan jo heller ikke engang slette indlægget...
    så hvad gør man så...?

Kommentér på:
SE HER! køb dig et billigt anlæg

Annonce