{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
279 visninger | Oprettet:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fælge hjælp??
  • #1   21. mar 2009 Det kan være at prisen kun er for en fælg.

• #2   21. mar 2009 Det er ikke fordi lige frem er billige! Du ska huske at der ska moms og import afgift på samt fragt.

• #3   21. mar 2009 Don P
    Det beste du kan gøre er at spørge firmaet først,så du er helt sikker på hvad det koster i fragt og ja der kommer sikkert også told og moms på,jeg kan se i teksten at fragt til Puerto Rico er 230$,så du kan roligt regne med at den er noget højere til Danmark.
    Prisen er godt nok for 4 stk,men er der bolte med og centreringsringe ?
    Har du en "confirmed adress" de kan sende til ? (det er noget man får gennem deres betalings-system "Paypal" og på den måde er din adresse "gyldig" og de har sikkerhed for at du er den du siger du er )
    Fælgene skal nok passe på din 535D,da den kører med samme fælge som mange af de andre de nævner de passer på smiley

• #4   21. mar 2009 jeg har paypal, og har handlet en del i USA mest tøj og sko..

Før i tiden kunne tolden godt tage tingene og forlange jeg betalte told, men det gør de ikke mere?? Kan se nogen af tingene har været åbnet i tolden, men de beholder det ikke mere?? Amerikanerne udfylder customforms, men det koster ik mig ekstra?

Nogen der ved hva en evt. ekstra udgift kan løbe op i?

Kommentér på:
Fælge hjælp??

Annonce