Peugeot 206 - Gevindundervogn - Hjælp {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har lige fået monteret gevind på min 206er.
En 206er er jo ikke udstyret med 2 sæt fjedre som mange andre biler?
Og derfor får man jo bare gevind til fronten og bag på får man bare nye støddæmpere? Men disse støddæmpere har ikke gjort den speciel meget lavere i bagen? Jeg har derfor fået læst mig til og forhørt folk på diverse forumer om at for at få den lavere i bagen skal man selv sænke bagenden via ens bagbros torsionsstænger. Jeg er personligt ikke vildt meget inde i det mekaniske og har forstået på det hele at det kræver en vis kendskab til Peugeot for at ordne dette.
Jeg forhørte mig derfor hos mine kammerater - men der er dog ingen som tør rode sig ud i dette da de aldrig har prøvet det før.
Jeg står så nu og er i tvivl om hvordan og hvorledes jeg skal få dette ordnet?
Jeg ville derfor hører jeg om i kender firmaer/private som har helt styr på at ordne dette og kan gøre det til en fornuftig pris?
sidder du og tænker det her er lige mig og det har jeg styr på og det kan jeg sagtens ordne eller kender en som kan - må du meget meget gerne kontakte mig på telefon 28 30 70 81 eller sende mig en sms... Og hvis vi så kunne finde ud af noget ville det bare være top klasse!!!
Jeg håber virkelig nogle kan hjælpe mig - eller der sidder en som har helt styr på det her som bare giver meget en kald, så vi jeg blive en glad mand!!!
Alt det hele er monteret, gevind og dæmpere og det... Det eneste der mangler er bare at få den sænket i bagen via ens bagbros torsionsstænger...
Jeg glæder mig til at hører fra jer gutter...
Hep hey!!
Og god aften!
maj 2006
Følger: 41 Følgere: 36 Biler: 1 Emner: 38 Svar: 725
jan 2009
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
Er du en mulighed???
Peugeot 206 - Gevindundervogn - Hjælp