{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.553 visninger | Oprettet:

jan p
jan p
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Solfilm ved Jupitor Lystrup {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har lig fået monteret solfilm hos Jupitor skilte i Lystrup. Resultatet er ikke blevet godt, der er bobler og skidt i alle ruder, de vil nu skifte i et par af ruderne, men ikke alle selvom det er galt i alle vinduer, jeg vil derfor advare andre imod at bruge Jupitor til montering af solfilm. Bilen er en Skoda Octavia Combi årgang 2007.
I bagruden er der mange steder med bobler og skidt men det kan ikke gøres bedre "siger de"...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Solfilm ved Jupitor Lystrup
  • #1   17. apr 2009 Det lyder godtnok mærkeligt.

Jeg har brugt Jupiter til flere andre ting end lige solfilm, men har set flere af de biler de har lavet, og arbejdet sammen emd to der havde derfra, og der har aldrig været nogle problemer...

Ærgeligt når ellers gode virksomheder til tider dykker på den måde.

• #2   17. apr 2009 hmm det er da en tåbelig udmelding de kommer med.. har fået lavet solfilm i min bil ved kellmann og der er ikke den mindste fejl at komme efter..

• #4   17. apr 2009 Alle kan jo ikke være lige dygtige.
    Men jeg ville da bestemt ikke selv finde mig i sådan en behandling.
    RIng ind og spørg til ejeren eller en chef derinde fra, og sig at det her må og skal gøres bedre.

• #5   17. apr 2009 Lyder for mig som en mavesur skiltemontør der har haft en dårlig dag...

• #6   17. apr 2009 Har selv brugt Jupiter og vil da stadig gerne anbefale folk at bruge dem.

Rigtig dygtige montører, mit solfilm fejler ikke det mindste her 2 år efter. perfekt resultat og fair pris...

Tror da bare du har været uheldig

• jan p
    jan p Tilmeldt:
    okt 2007

#7   17. apr 2009 Det er muligt at jeg har været uheldig, men jeg synes de burde være store nok til at sige at det ikke er godt nok, og sige det laver vi sku lig om...Men Istedet begyndte de ligeledes at sige der kunne være svejserester i vinduet og andet skidt de ikke kunne fjerne..bilen er 1,5 år aldrig skadet.....

• jan p
    jan p Tilmeldt:
    okt 2007

#8   17. apr 2009 DE holder forresten på at når det ikke er en helt ny bil, vil der altid være en del skidt bag filmen smiley

• #9   17. apr 2009 FLOT!
    når det ikke er en helt ny bil, vil der altid være en del skidt bag filmen

der er ikke det mindste skidt bag filmen på nogle af ruderne på min galant fra 1997, den fik folie i da den var 11,5 år gammel.

Håber ikke du har betalt for monteringen endnu...

• #10   17. apr 2009 Jeg har før fået sat 4% solfilm i en gammel stationcar fra 83.. og der var ingen problemer med skidt..

Kommentér på:
Solfilm ved Jupitor Lystrup

Annonce