{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Pris for speciel maling af hele bilen? {{forumTopicSubject}}

Har været inde på cosmic-color.de og set de specielle malinger og priser.
Men er der nogen der ved hvor mange liter maling en bil skal have (golf II) eller en anden almindelig bil.
Kan man godt give en autolarkør noget maling og så få ham til at male den.?? Og hvad vil i regne med det vil koste.
Eller for at starte forfra hvad vil det koste at male en bil med Chameleon farve????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris for speciel maling af hele bilen?
  • #1   2. jul 2005 Okay mange tak...
    Hmm men jeg ville godt vide lidt mere...
    Hvis vi siger en autolakør tager 10.000 uden kvitering for at male en bil. Hvor mange % af det jeg betaler bliver så brugt til at købe maling for???
    Eller sagt på en anden måde. Hvis jeg kommer med malingen hvad ville en maler så have for det??

• #2   2. jul 2005 Okay mange tak. Der har vi fat i den lange ende
    Men hvis jeg selv skaffer en 4 liter maling så vil han vel sikker heller ikke have mere end 10.000 for det tror du???
    Men tak for de gode råd. men hvordan transportere man så bilen til maleren??
    Men vil gerne stadig have svar på hvad en maler vil have hvis jeg intet maling har og han skal gøre det specielt.
    Er der nogen der ved om det gøres anderledes når det er sådan noget specielt maling??

• #3   2. jul 2005 Okay jamen mange tak for de gode råd... dem får jeg i hvert fald brug for.
    Så er det bare om der er andre derude der ved noget om den slags maling?? Så vil jeg meget gerne vide noget om det.
    På forhånd mange tak.

• #4   2. jul 2005 Jotak Får Brug for det...
    Ingen der ved noget om Chameleonmaling elller anden effekt-maling???

• #5   2. jul 2005 sådan en kamilion lak er 2 liter nok og du får ikke brugt det hele det er meget tykt

• #6   2. jul 2005 Okay jamen hvad har du givet for st få din malet i den farve alt i alt??
    Eller en anden person hvad har du / I givet for at få Jeres bil malet i en speciel farve / kamilion farve ??

• #7   2. jul 2005 lige til info så betalte jeg knap 14k og afmonteret bilen selv men maler brugt +30 timer på at spartle og blev lakeret med ekstreklarlak med kvitering.

mht. kamilion lak skal det påføres efter - typisk bliver bilen lakeret sort først.

Kommentér på:
Pris for speciel maling af hele bilen?

Annonce