{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Belyst gearknop
  • #1   5. jul 2005 tællerne er lavet af noget specialt materiale som lyser i mørke.. Den for lyskraften af dine finer når du skifter gir opgiver du varmen fra din krop... hmm hva tror du selv ?? Self. er den oplyst nedefra op.. der er en lille diode under tallene og så lyser tallerne kun...smaaarrttt

• #2   5. jul 2005 Før du begynder at komme med alt din lortesarkasme burde du lære at stave.

Der er jo biler hvor der sidder en lille pære oppe i loftet eller ved midterkonsollen som så peger en lyskegle mod gearknoppen. Og hvis det var det, så ville det være for besværligt at lave det.

• #3   5. jul 2005 jeg kan ik gøre for jeg ik kan stave vel... men seriøst.. det er sådan det virker... de bruger de der lysfluer som de så piller indvolden ud som så ligger der i Gearknoppen

• #4   5. jul 2005 Og den pærer oppe i loftet som du snakker om som peger på gearknoppen eller hva du siger er læselampe smiley

• #5   5. jul 2005 Jeg ved ikke hvordan det er med din bil men til BMW kan man en læderknop m/manchet og lys i ´der bare skal sættes til cigarettænderen og så lyser tallene i samme farve og styrke som resten af instrumentbelysningen den koster fra ca. 500 og opefter.

• #6   5. jul 2005 HVordan fanden vil du have en lille lampe i loftet skal kunne ramme din gearknop så det kun er nogle tal der lyser op? Så ska lampen altså kobles sammen med gearstangen med en fiskesnørre så lampen peger en anden vej når du skifter til et andet gear. HUSK nu at bruge fiskesnørre.. Deter både stærkt og kan ik spottes med det bare øje.

• #7   5. jul 2005 JA okay. Det er selvfølgelig rigtg nok...

• #8   5. jul 2005 Michael T - Det er som Kasper R siger, euflourserende lys fra loftpæren. Bortset fra det mere ligner en diode end en pære.

Men for lige at forsvare min kommentar, så findes der faktisk biler hvor der sidder en diode der lyser ned på gearstangen. Lyskeglen er så stor så den rammer overalt hvor knoppen nu skulle blive bevæget hen af smiley

Kommentér på:
Belyst gearknop

Annonce