{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vento kabine i Golf
  • #1   6. jul 2005 Den passer ikke direkte. Understellet skal svejses om.

• #2   6. jul 2005 Altså på forsæderne

• #3   6. jul 2005 Hey champ..

Oki, men bagsædet gør? Det burde da ikke være det største problem med forsæderne så.. eller hvad?

• #4   6. jul 2005 Golf 3 bagsædet passer faktisk mere eller mindre lige over i en Golf 2... Understellet skal rigtig nok laves om på forsæderne.

• #5   6. jul 2005 Selve undestellet er bygget op på samme måde og af samme materialer, men den ene er lidt bredere end den anden, men jeg husker ikke hvilken. Så den skal lige afkortes lidt og svejses. Bagsædet ved jeg ikke noget om...

• #6   6. jul 2005 Tak for det folkens.. God sommer

• #7   6. jul 2005 nu har jeg golf 3 bag sæde i min (billede i min profil) og får osse for sæderne i på et tidspunkt hva jeg lige har set/afprøvet med G3 sæder plus her holdt dem op ved siden hinanden er det kun 1 rør på understellet der skal laves om ellers skulle resten passe sådan nogen lunde vil sige der er mere til pasning ved bag sædet passer lige over i men beslag til ryggen skal der laves 3 af 2 i siden og 1 i midten men den i midten er det mindste problem tager man bare det beslag fra G3'eren af og svejser i og siderne har jeg taget et rør og skåret op og fået til passet på den måde og bunden har jeg taget de normale beslag fra det orginale bag sæde og brugt har fjernet noet'en og taget den del ag beslaget hvor selve sædet er skruet fast i karossen var kun 1 øje der skulle fjernes på den ene af dem

Kommentér på:
Vento kabine i Golf

Annonce