{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

Lille M
Lille M
Følger: 1 Emner: 23 Svar: 138

Ændring af Instrumentlys i G3??? {{forumTopicSubject}}

Ja har nogen sprøgsmål, så håber der er der nogen der har erfaring med det. Jeg snakker både om lyset ved speedomeret og i knapperne til betjening af varmeapparat m.m..
Jeg hev den ene knap af til varmeapparat og bagved sad et grønt stykke plastic, som mundede ud i hullet på knappen. (Det knækkede selvfølgelig:D)
1: Er dette stykke plastic til at lede lyset eller er det det der farver det??
2: Er det dioder eller små lamper der lyser? og hvis det er dioder hvilken har i så brugt evt. købt hvor?
3: Er det pisse svært at skifte, og er der nogen forbehold man skal tage sig?
Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ændring af Instrumentlys i G3???
  • #1   10. aug 2005 ja i midter konsollen skal der dioder i

og i speedometeret brugte jeg et lys rør i min gamle G3

• #2   10. aug 2005 hehe det er så typisk at man splitter et eller andet af når man skruer på slæden...men jeg kan ikke hjælper dig mads ...jeg vil tro det er plastic der leder lyset

• #3   10. aug 2005 Jeg har lavet alt mit om til blåt i min 3´er... Lyskontakten er bare skod a skulle lave om... smiley

• #4   10. aug 2005 i min golf3, der har jeg skiftet min speedo meter lys ud til blåt lys ( www.dioder.dk) har hvad du skal bruge.. det er bare pærer man skifter ud

det i midterkonsollet, der grønne stykke plastik, det både leder og farver lyser, så hvis du kan få fat i en ny i evt. hvis, så kan man købe pærene hos dioder.dk og lavede det til evt rød eller blåt.. dem kan du finde under indstrument belysning også indunder scooter.- det er de 1,2 watts pærer der skal i..

hvis du vil våge dig ud i at akifte pærene i dine øvrige knapper som f.eks elbagruden, så skal du ha fat i nogle 3mm dioder med modstande til, også lodde dem i istedet, det tager en del tid, men jeg er tilfreds med det resultat jeg har fået i kabine..

spørg endelig hvis der er noget du er i tvivl om..

• Lille M
    Lille M Tilmeldt:
    jan 2005

#5   10. aug 2005 Thx alle!

Jan: Det der plastic som du siger man kan få i hvid? ved du hvor det kan fåes?

• #6   10. aug 2005 vil tro man kan få det hos en vw forhandler... med jeg bruger det ikk.. det kan man også godt..

• Lille M
    Lille M Tilmeldt:
    jan 2005

#7   10. aug 2005 oki...nope kan man desværre ikke. Jeh har været ende og spørge og de rkna man kun få en hel ny enhed med alle tre knapper og så er det vel og mærke med grøn plastic igen. Men vil se på det så tak for hjælpe:)

• #8   10. aug 2005 har en grøn liggende hvis det er??

• Lille M
    Lille M Tilmeldt:
    jan 2005

#9   10. aug 2005 nej, ellers tak du.... jeg forsøger bare lige at få styr på lyset først og så ser jeg på den plastic dims bagefter!
    Men det er sgu en fed golf du har dig..skal også have sat noget lys i det opbevaringsting der er foran gearstangen hvor de alligevel har trukket ledning til den der bånd-opbevarings-ting.
    Forresten kan læse din er sænket 40/40.. er det bedst at køre med synes du eller tror du godt den kan klare 60/60 uden at banke imod også med 4 i???(har også 17" på)

Kommentér på:
Ændring af Instrumentlys i G3???

Annonce