{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan man få lavet lygter et sted?
  • #1   12. sep 2009 Hos et stylings firma kan de sikkert godt sætte nogle lygter på for dig, nu når du ikke kan få stylings lygter, hvorfor så ikke tage nogle lygter fra en anden bil og sætte på, der skal bare laves nogle ændringer også er de på.

• #2   12. sep 2009 Hej! Hvis du er lidt finger nem kan du selv lave dem...

Du kan se mine hjemmelavede her. Før jeg gik i krig var de 2 delte, 1 del hvor den nye sidder og 1 del i bagklappen. Og så er det er originale rød/orange der er bygget om.

http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=822650

Kan godt komme med lidt pointers.

De dele jeg har brugt kommer fra Hella. Jeg kan ikke lige se at de stadigt har dem ved carlab hvor jeg købte mine.

mvh Jerry

• #3   12. sep 2009 brian J:

Ja det var også den tanke jeg havde..

*F-S* ´:

En mand vise ord. hihi.. Jamen tror også det bliver sådan noget. Havde selv snakket med min bror om bmw lygter netop fordi de har angeleys. og har lidt samme form. Men Mine blink lys kan godt blive siddene ik?

• #4   12. sep 2009 Ah, tænkte ikke på hvilken ende af bilen du skulle bruge noget. Foran kan du tage de originale og varme op, evt med en varme pistol sp kan du skille dem ad og proppe anden indmad i. Lad være med at bygge bilen om til hjemmelavede ikke E godkendte lamper. Ellers får du problemer til syn.

mvh Jerry

• #5   13. sep 2009 Jerry S:

Jeg gider heller ikke køre rundt med ikke godkendte ting.. Så det bliver lavet ordenligt..

Kommentér på:
Kan man få lavet lygter et sted?

Annonce