{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.235 visninger | Oprettet:

TÜV på Bilstein Gevindundervogn {{forumTopicSubject}}

Er der nogle som ligger inde med en TÛV godkendelse til en gevindundervogn?
Jeg skal til syn med eclipsen men jeg mangler en godkendelse på undervognen til syn, så det ville være nice hvis der var en som havde en som jeg kunne rette lidt på, så det eneste vigtige er bare at der er en af mærket Bilstein.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TÜV på Bilstein Gevindundervogn
  • #1   12. nov 2009 Hvorfor kontakter du ikke bare Bilstein og høre om du ka få TÜV papirene ved dem, eller ser om du ka hente dem på deres hjemmeside
    Har hentet papirene på min KW til bmw'en på KW's hjemmeside

• #2   13. nov 2009 Jeg har kontaktet dem men problemet er at bilstein aldrig har lavet en gevindundervogn til en eclipse dvs. at det er mitsubishi som selv har leveret eclipsen med undervognen og derfor er der ingen tüv på den.
    Problemet er at det er kun til nogle modeller produceret i japan at de har sat gevindundervogn på og jeg kan ikke fremskaffe nogen dokumentation på at bilen har forladt fabrikken med denne gevindundervogn.
    Det hele bliver meget nemmere hvis jeg blot kunne få en tüv fra bilstein og så ændre lidt i teksten så der står at det er til en eclipse.

• #3   13. nov 2009 Så lav da en KW om smiley dem ka de jo bare hente ned fra nettet

• #4   14. nov 2009 måske din lokale mitsubishi forhandler kunne hive den hjem? har en masse papir på min tein undervogn, men hjælper jo ikke meget når du har en bilstein

kommer der ikke snart billeder ind af den eclipse??

Kommentér på:
TÜV på Bilstein Gevindundervogn

Annonce