{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Film eller lakering på tag?
  • #1   24. nov 2009 hare haft begge dele, og vil sige du skal få det lakeret, det film jeg har på, hvis du sætter en finger på, bliver der en plet til du vasker bilen næste gang, og det skiner heller ikke lige som meget, som en lakering

• #2   24. nov 2009 Okay - kender du ca prisen på de 2 løsninger?

• #3   24. nov 2009 Desuden kan du risikere at lakken smutter af når du engang tager folien af... det oplevede vi med 2 firmabiler der skulle have skiftet reklamer... og de er kun 2 år gamle

• #4   24. nov 2009 hvor køber man sådan noget film henne?
    Mvh nicolaj.

• #5   24. nov 2009 Er der nogen der har ca prisforslag til de to løsninger?

• #6   24. nov 2009 ville vælge at male , det kan poleres op hvis det bliver ridset . folie bliver grimt med tiden .

Har os prøvet at fjerne folie fra en bil , det kostede ny lak , det havde ødelagt lakken , havde prøvet med varme og div andre ting (klargøre biler , så det ikke fordi jeg ikke ved hvad jeg laver) det kan bare sætte sig godt fast når bilen står i solen med det . .

• #7   24. nov 2009 Kasper K << efterhørte mig på pris på lak af tag på min colt (har en lak afdeling hvor jeg arbejder) kostede 1500 for tag , og det skulle et firma os ca have for at sætte folie på

• #8   24. nov 2009 Jamen er der nogen der har en pris ide´ - koster det 7 eller 15.000 for at få det lakeret?
    Koster det 2 eller 6.000 med folie?

• #9   24. nov 2009 Henriette: Koster det ikke mere end 1500 at få lakeret sit tag?

• #10   24. nov 2009 Folie koster ca. kr. 300,- pr. løbende meter i 152 cm rullebredde.

• #11   24. nov 2009 Kasper K << prisen svinger fra sted til sted , om man vil have kvittering eller ej . De vil bare have 1500,- for det der hvor jeg arbejder .
    Ikke andet for end at tage ned til den lokale maler og spørge om pris

• #12   24. nov 2009 okay - jeg var ellers overbevist om at det kostede 10.000 og 5.000 for folie smiley

Men tak for hjælpen og fortsat god aften

• #13   25. nov 2009 kan da aldrig komme til at koste 10k bare for at få malet et tag ;p

• #14   28. nov 2009 film er cirka halv pris af lakering.
    der er både fordele og ulemper ved begge,
    får man lagt folie kan ridser og fejl nemmere og billigere laves, men lak er klart pænest. men har man ikke pengene så film en okay løsning

• #15   29. nov 2009 der er godt nok mange forskellige priser på spile her.. !! autolakering ved jeg ikke så meget om... men mit bud på en folie løsning ville koste fra 1000 op til 2500 (+ moms) alt efter hvilken type folie.. de fleste nye typer folie har en fin glans og farve og er leveret med garanti på 2 til 5 år.. har selv lavet et tag på en altea som tog ca en time og montere.. tid + folie... dyrere er det vidst heller ikke...

og det med at lakken falder af når man fjerner folien lyder ret mærkeligt.. jeg kender flere som pakker biller ind hver dag. og der er der ingen problemer når folien skal fjernes igen..

fordelen ved folie er at du bare kan smide en ny folie på hvis du er træt af farven.. men ingen tvivl om en lakering er da den bedste løsning og bestemt også en anden pris.. havde nok selv valgt folien, så skal du heller ikke undvære din bil mere end en formiddag hos den lokale skilte-mand..

held og lykke...

• #16   30. nov 2009 Søren. Er det noget du kan lave?

• #17   30. nov 2009 ja men hvor er du fra.??? hvilken farve skal det være...

• #18   4. dec 2009 jeg har en god ven der ikke laver andet.. han har pakket flere DTC biler ind. og har lavet en stor fed mercedes S-klasse i mat sort.. så skriv hvis du vil have lavet det.. så kan du lige få hans nummer...

• #19   13. dec 2009 Hey Kasper K

Jeg er selv inde for taxa-branchen og er på tredje bil nu. Jeg har fået pakket alle mine taxaer ind og det med at nogle siger lakken ryger af osv. når foliet trækkes af, det lyder meget mærkeligt i mine øre. Lyder mest som om det er de forkerte folk der piller det af. Jeg havde personligt valgt folien. Mine taxaer har stået som nye i lakken når folien er blevet pillet af efter 2år. Lak er meget mere modtagelig for vaskeridser osv ind folie er. Og ja som sagt en meget billigere løsning.

Mvh
    Sebastian Bach

• #20   13. dec 2009 Pris =

VW touran 10.400 + moms

Ssangyong Rexton 11.800 + moms

Mercedes viano 14.200 + moms

• #21   11. maj 2010 har taget meget folie af ford ka fx der var to ud af ca 10 biler hvor det gik ud over lakken men normalt er det intet problem som sebastian b skriver og at få malet tage ville jeg vælge men er os maler og man kan polere taget hvis man ridser den sorte lak ; )

Kommentér på:
Film eller lakering på tag?

Annonce