{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.380 visninger | Oprettet:

Michael P
Michael P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

LSD(lambo) døre. {{forumTopicSubject}}

Jeg går og overvejer at lave lambodøre på min gamle T4, men er lidt i tvivl om hvad synsmanden siger til det, og så er det I kommer ind i billedet, for der er flere af jer der har lavet dette.
Ja, jeg kunne bare køre ud og spørge ham, men et er regler, et andet er praksis. Hvad er jeres erfaringer ?? Godt og skidt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LSD(lambo) døre.
  • #1   11. dec 2009 du kan jo få nogle med TÜV ? sååå - SÆT IGANG smiley

• #2   11. dec 2009 www.lambokits.dk der står jo at de kan synes

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #4   11. dec 2009 Det er lidt ligesom med film i fordørene. Ved nogle synsmænd kan du få det listet igennem, men ren kvalitetsmæssigt, sikkerhedsmæssigt og synshaldsmæssigt så tag at købe de originale LSD-DOORS beslag fra KW. smiley
    Det er også lavet bestemt til bilen og kræver ikke helt vildt at monterer. Dernæst medfølger der TÜV godkendelse som du bare skal have liggende sammen med reg. attest når den skal til syn og så er den i vinkel.

http://www.lsd-doors.de/us/

Der er flere styling hjemmesider i DK der har kits til salg, men har lige kigget lidt og jeg kan ikke rigtig finde noget til T4. Dog er jeg ret sikker på det eksisterer så find en forhandler på overstående link og tag kontakten. smiley
    Held og lykke!

• #5   12. dec 2009 alle sæt kan synes hvis de er monteret rigtig og det kræver ikke tüv på sæt i dag husk det !!!

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

#6   12. dec 2009 Okay Bjarne smiley det vidste jeg ikke, men i hvert fald tak for det!
    Kan de bare synes eller er der noget kvalitetsbestemmelse?

• Michael P
    Michael P Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #7   12. dec 2009 Jeg takker for de foreløbige svar, men som vi kan læse så er der allerede 2 meninger. Der er nogen der HAR lavet disse døre, hvad er deres erfaringer ???

• #8   12. dec 2009 Michael P - Svaret er: JA DE KAN SYNES. Der er endnu INGEN der har meldt tilbage om problemer med syn. IGEN: JA de kan synes.

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

#10   12. dec 2009 Ja så er det en kvalitetsbestemmelse af synsmanden der skal gøres smiley
    Så mangler vi bare noget info om hvad det er for kriterier denne vurdering består af smiley

Kommentér på:
LSD(lambo) døre.

Annonce